loading...
توبگو
آخرین ارسال های انجمن
امید بازدید : 1124 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


بیوگرافی سردار محمدرویانیان

 

 

بیوگرافی محمدرویانیان ,زندگینامه رویانیان

بیوگرافی سردار محمدرویانیان


بیوگرافی سردار محمدرویانیان-سردار سرتیپ محمد رویانیــان فرمانده پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی و هم‌اینک مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است.

 

وی پیش از این از سال ۱۳۶۱ وارد کمیته انقلاب اسلامی شهرستان نور واقع در استان مازندران شد و بتدریج به فرماندهی کمیته و از آن پس با ادغام کمیته و شهربانی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی نور و سپس به عنوان فرمانده نیروی انتظامی مازندران منصوب شد.

 

سردار رویانیان به عنوان اولین فرمانده پلیس تازه تاسیس ۱۱۰ منصوب شده و تا ۱۳۸۰ رییس مرکز فوریتهای پلیسی بوده‌است. وی پس از آن در جایگاه فرماندهی پلیس راه قرار گرفت و تا سال ۱۳۸۴ در این سمت بود تا در سال ۱۳۸۴ با جایگزینی اسماعیل احمدی مقدم به جای محمد باقر قالیباف، وی نیز جایگزین انصاری رئیس راهنمائی و رانندگی کشور شد.

 

سرتیپ محمد رویانیــان از سال ۱۳۸۶ با حکم محمود احمدی نژاد، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور شد.

 

وی دارای یک فرزند پسر و دو فرزند دختر است که همه آنها ازدواج کرده‌اند.

 

به گزارش پارس فوتبال، از جمله شاخصه های رفتاری محمد رویانیان می توان به جدیت در کار، لبخندهای مستمر و احترام وی در مواجهه با مردم اشاره داشت که البته به گفته نزدیکان سردار، لبخندهای وی آنچنان شباهتی به خنده های گاه و بیگاه رئیس فدراسیون فوتبال نداشته و مدیرعامل جدید پرسپولیس در زمره مسئولان فعال بوده و به اصطلاح مرد عمل است تا حرف و سخن.

 

با این حال، حضور سردار رویانیان در پرسپولیس را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با مشخص شدن هیئت مدیره این باشگاه پرطرفدار و مردمی، سرخ پوشان پایتخت به جایگاه شایسته و ایده آل هواداران دست یابند.

منبع:خبرگزاری پارس فوتبال

امید بازدید : 164 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


بیوگرافی ایمون زائد(زاید) :فوتبالیست

 

 

بیوگرافی ایمون زاید,افتخارات ایمون زاید

ایمون زاید

ایمون زاید متولد 4 اکتبر 1983 در شهر دوبلین پایتخت ایرلند جنوبی است. البته این بازیکن یک متر و 88 سانتیمتری اصالتی عرب دارد و تاکنون 4 بازی نیز برای تیم ملی لیبی انجام داده است.

 

بیوگرافی ایمون زاید,افتخارات ایمون زاید

ایمون زاید

 

زاید دوران بازیگری اش را از تیم از تیم لسترسیتی در دوره جوانان آغاز کرد. او از سال 2002 تاکنون نیز در تیم های برای واندررز، کرو الکساندرا، آله‌ساندز، دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی بازی کرده و در 168 بازی 117 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

بیوگرافی ایمون زاید,افتخارات ایمون زاید

ایمون زاید

این مهاجم بلند قامت می توانست برای تیم های ملی ایرلند و تونس نیز به میدان برود، اما تصمیم گرفت برای سرزمین پدری اش یعنی لیبی توپ بزند.

 

قهرمانی در جام های مختلف کشور ایلند به سال های 2007، 2009 و 2011 با تیم های دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی، بهترین بازیکن سال های 2003 و 2011 لیگ این کشور و بهترین گلزن سال 2011 از افتخارات زاید 28 ساله می باشد.

منبع:rozblog

امید بازدید : 321 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


بیو گرافی ری مستریو

 

 

بیو گرافی ری مستریو

 

 

نام اصلی اش اسکار گوترز روبیو متولد 12 دسامبر 1974 در سن دیگو-کالیفرنیا نام همسر او آنجی ودارای یک پسر به نام دامینیک و یک دختر به نام آیلیاه هست. قد او 1 متر و 60 سانتیمتر و 63 کیلوگرم وزن داره.

 

او کچ حرفه ای رو در چند لیگ سطح پایین و سپس مکزیک ژاپن در سال 1989 شروع کرد.

 

در این مدت اون تونست عنوان های سبک وزن hhw ، عنوان اصلی لیگ mnw (مکزیک) ، عنوان تگ تیم wwa ، سبک وزن wwa سه بار ، عنوان اصلی بیگ mnt (مکزیک) را از آن خود کنه.

 

سپس به لیگ ecw رفت و بعد از فعالیت در اون جا سر انجام در سال 1996 به یکی از دو لیگ بزرگ اون زمان یعنی wcw راه پیدا کرد.

 

در ابتدای کارش در 16 جون اولین حضورش رو در گری امریکن بش انجام داد و در مقابل دین مالنکو شکست خورد و نتوانست عنوان سبک وزن رو از آن خود کنه. ولی در 8 جولای با شکست دین مالنکو در ماندی نایترو تونست برای اولین بار در wcw صاحب عنوان بشه.

 

27 اکتبر دین مالنکو با شکست ری عنوان رو پس گرفت.

 

28 مارس 1999 در ماندی نایترو ری به همراه بیلی کیدمن با شکست بنوا و دین مالنکو تونستند که عنوان تگ تیم رو به دست بیارن و در 9 می به پری ساترن و ریون باختند.

 

18 اکتبر در ماندی نایترو ری به همراه کنان بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد و در 24 اکتبر به بوکر تی و استیوی ری باختند.

 

14 آگست 2000 ری این بار به همراه یوونتود در ماندی نایترو با شکست ومپایرو و گریت موتا بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد.

 

26 مارس 2001 هم ری به همراه بیلی کیدمن با شکست کید رومئو و اسکیپر عنوان تگ تیم سبک وزن رو به دست آورد.

 

بعد از منحل شدن wcw ری به wwf و به sd! اومد.

 

10 اکتبر 2002 اولین قهرمانی ری در wwe بود.

 

اون به همراه اج با شکست براک لازنر و تجیری قهرمان تگ تیم sd! شد.ولی در نو مرسی 2002 اونو به بنوا و انگل باختند. ولی در 7 نوامبر تونستن انتقام بگیرن و بار دیگه قهرمانی رو بردن.

 

ولی باز هم در سوروایور سیرس 2002 در یک مسابقه ی سه تیمه در مقابل ادی/چاوو و انگل/ بنوا عنوان رو به گررو ها باختند.

 

 

بیو گرافی ری مستریو

 

 

5 جون 2003 ری با شکست مت هاردی تونست عنوان سبک وزن رو ببره. ولی در 25 سپتامبر تجیری عنوان رو از ری برد.

 

در اولین مسابقه ی wwe در سال 2004 در 1 ژانویه ری با شکست تجیری بار دیگه قهرمان سبک وزن شد.

 

در نو وی آت در 15 فوریه 2004 چاوو گررو با کمک پدرش تونست قهرمانی رو از ری بگیره(اصل اختلاف اونا سر ادی بود،چاوو با ادی بد بود و ادی رو زده بود،ری هم عصبانی شد و چاوو رو زد و درگیری به نو وی آت رسید.ری همیشه ادی رو دوست داشت).

 

در رستل منیا xx در 14 مارس ری با شکست چاوو بار دیگه قهرمان سبک وزن شد.

 

در 29 مارس در sd! اسایک دادلی با کمک دادلی ها قهرمانی رو از ری گرفت.

 

در 9 دسامبر 2004 ری و راب ون دم با شکست تجیری و دوپره توسنتد که قهرمان تگ تیم بشن. ولی در 13 ژانویه برادران باشام با شکست ری و rvd در یک مسابقه ی چهار تیمه که ادی/بوکر تی و لوتر/مارک جیندراک هم بودند قهرمانی رو از ری و rvd گرفتند.

 

ولی در نو وی آت ادی و ری با هم تگ تیم شدند و توانستن قهرمانی رو ببرند(این آخرین قهرمانی ادی بود.روحش شاد).

 

ولی در کارلیتو کابانا در 14 آوریل ری که مهمان کارلیتو بود mnm ادومدن و ری رو زدند.ولی ادی به کمک ری نیومد و از ری عذر خواهی کرد و گفت که من در استادیوم نبودم.

 

یه سری مشکلاتی هم این وسط پیش اومد که یه کم میونه ی ری و ادی شکر آب شد.

 

سر انجام mnm با تقلب ملینا و شکست ری و ادی در sd! در تاریخ 21 آوریل قهرمانی رو از اونا بردند.

 

بعد از بازی ادی اومد و ری رو کتک زد چون ری پین فال شده بود. ولی اونا هفته ی بعد خواستند که دوباره قهرمانی رو ببرند.ولی باز هم ملینا تقلب کرد و اونا دوباره باختند.

 

باز هم ری از ادی کتک خورد. و اختلافای ادی و ری آغاز شد و تا ماه ها ادامه داشت.

 

اختلاف اونا ماه ها ادامه داشت و سر انجام ادی بالاخره توست ری رو ببره و بی خیال ری شد. با این حال وقتی ادی مرد،ری کسی بود که از همه بیشتر برای ادی اشک ریخت.

 

هنوز هم ری با بازو بند یا تی شرت ادی میاد و حتی پیش اومد که چند بار برای ورود ری آهنگ ادی رو زدن یا ادی برای پیروز از فراگ اسپلش ادی استفاده کرد. در رویال رامبل هم ری نفر دوم وارد شد ولی تونست بازی رو ببره و بتونه یک قهرمانی رو برای رستل منیا انتخاب کنه.

 

ری حتی پیروزی خودش رو هم به ادی تقدیم کرد. ولی هفته ی بعد رندی که نفر 30 وارد شده بود و آخرین نفر توسط ری بیرون افتاد اومد و در مورد ادی حرف زد و ادی رو مسخره کرد.ری هم عصبانی شد و اونو زد.

 

سرانجام کار اونا به نو وی آت کشید و قرار شد برنده بازی قهرمانی رستل منیا رو ببره. و رندی هم با تقلب تونست که ری رو ببره.

 

بزرگترین افتخار او هم گرفتن کمربند سنگین وزن جهان در سال ۲۰۰۶ از کرت انگل بود. بعد از آن چند هفته بر سر كمربند سنگين وزن هم با رندي اورتون كورت آنگل و مارك هنري و داشت كه همه را با برد خود بدرقه كرد.

 

در جاجمنت دي هم jbl را با فاروغ اسپلش (حركت نهايي ادي) بازي را برد.

 

ري در ecw هم با سابو بازي كرد كه آن بازي ناتمام باقي ماند.

منبع:پارسیکینگ

امید بازدید : 347 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


زندگي نامه مايکل شوماخر

 

 

مايکل شوماخر,زندگي نامه مايکل شوماخر,زندگینامه مايکل شوماخر

 

حدود 37 سال پيش يعني در سوم ژانويه 1969 ، رلف و اليزابت شوماخر درشهر هورث ـ هلمونهيم از توابع کلن در آلمان غربي صاحب پسري شدند که نامش را مايکل گذاشتند. چندي بعد خانواده به شهر کرپين ـ منهيم ، يک شهر کارگري درنزديکي کولون عزيمت کرد، آنجا بود که خانواده او با کارتينگ آشنايي پيدا کردند. پدرش يک اتومبيل کارتينگ را که با موتور يک ماشين چمن زني قديمي تقويت کرده بود در اختيار مايکل گذاشت.

 

اين گونه بود که از رکاب حقير يک اتومبيل کوچک و بي ارزش، رکاب قهرماني جهان زير پاي مايکل شوماخر لمس شد. با درايت پدر و روج جوان و فعال مايکل، کارتينگ به دغدغه اصلي خانواده تبديل شد. اوتوانست درمسابقات متعددي ازجمله در سال 1984 قهرماني جوانان آلمان ، پيروزي کسب کند. بعدها کم کم با نشان دادن استعداد خود توانست در "فرمولا فورد" يا در لفظ آلماني " فرمولا کوئيک " و در همان راستا در رده هاي بالاتر گام بردارد.در فرمولا 3هم موفقيت لازم را کسب کرد تا بدين گونه راهش رابراي ورود به رقابت هاي جهاني فرمولاوان هر چه بيشتر آماده کند. از جردن شروع کرد وبا فراري به پايان رساند.

 

صحبت از ي ها و مقام هاي متعدد اين آچار فرانسه آلماني اگر چه لازم وجالب است اما لطف ديگر جنبه هاي بحث را ندارد. جنگجويي وي در کارش با خصوصيات جالب ديگري از زندگي شخصي اش آميخته است که محبوبيتش را دو چندان ميکند. پي مودن بانوز ( خبرنگار تايمز) در مقاله اي در 10 سپتامبر 2004 مي نويسد : مايکل شوماخر مسلسل قهرماني که فرمولاوان را به قتل رسانده است.باريکل قهرمانو با شوماخر رقابت نمي کند.مايکل آنقدر قدرت دارد که هم تيمي اش بايد برايش لنگ بياندازد.

 

مايکل شوماخر راننده سابق فرمولاوان وقهرمان 7 فصل جهان است. بر اساس رده بندي F1 ازنظر آماري « بهترين ورزشکار درسرتاسر جهان بوده وهست » اواولين ورزشکار ميلياردر جهان نيز هست بطوريکه گفته ميشود تنها در سال 2004 ساليانه حدود 80ميليون دلار دستمزد مي گرفته است.در نظر سنجي در زمينه کاري اش در فرمولاوان بعنوان محبوبترين رانند F1 از طرف هواداران برگزيده شد.

 

درزمينه کاري اش در فرمولاوان بخاطر توانايي دررقم زدن دورهاي بسيار سريع خصوصا درلحظات دشوار مشهور است. همچنين توانايي اداره اتومبيل بويژه در جوباراني ازويژگي هاي منحصر بفرد وي بوده است همين غلبه بر سخت ترين عامل ممکن يعني رطوبت وي را به \Regenkonig( سلطان باران ) يا "Regenmeister " ( ارباب باران ) مشهورکرده است.همچنين به خاطر فراري سرخ رنگش و نيز باتوجه به مانفرد ون ريچتافن ( موفقترين خلبان جنگ جهاني اول ) به وي ( بارون سرخ ) نيزمي گويند. القاب ديگري مانند« شومي » و« شو» نيز معرف او هستند. محبوبيت عامي شوماخر بيشتر به علت آوردن فرمولاوان به عرصه ورزشي آلمان بوده چرا که اين ورزش مهيج را به صحنه ورزشي آلمان آشنا کرد که درتاريخ F1 بي نظيراست.رانندگان جوانتر آلماني مانند "سباستين وتل "معتقدند شوماخر کليد گشايش درب F1 به روي آنان بوده است.

 

مدالسيون افتخار

 

شوماخر توانست جايزه ورزشکار برتر سال جهان ـ لاروس ـ را در سال هاي 2002 و2004 به خاطر عملکرد فوق العاده اش در سال هاي 2001 و 2003 به خود اختصاص دهد. هر ورزشکار طمع رسيدن به اين جايزه را دارد. در تاريخ 7 ساله بوجود آمدن اين جايزه بزرگ از هر کس ديگري ( سه سال 2001 و 2003 و 2005 ) نامزد دريافت ان شده است.

 

کلاه خود شوبرت

 

شوماخر در طراحي اولين کلاه ايمني از جنس کربن سبک وزن به شوبرت کمک کرد. در سال 2004 يک نمونه از آن بصورت عمومي آزمايش مقاومت گرديد. براي اين کار يک تانک را بر روي آن عبور دادند وکلاه دست نخورده باقي ماند. در آخرين گراند پري وي کلاه ايمني اش که استفاده مي کرد با ترکيبي از اسامي 90 گراند پري قهرماني وي طراحي شده بود.

 

مايکل شوماخر,زندگي نامه مايکل شوماخر,زندگینامه مايکل شوماخر

 

 

يک ورزشکار ـ يک شوهر ـ يک پدر

 

در آگوست 1995 "کورينا بچ" وارد زندگي مايکل شد.جينا ماريا ( متولد 1997 ) و ميک ( متولد 1999 ) نتيجه ازدواج آنها هستند. انها از سال 2006 در گلاند سويزرلند در نزديکي درياچه جنوا زندگي مي کنند. شوماخر همواره از مدافعان زندگي خصوصي اش بوده وازشهرت در اين زمينه نيزبهرمند است.

 

آنسوي F1

 

شوماخر اولين ورزشکار ميلياردرجهان است. بيشتر در آمد وي ازتبليغات است.شرکت ندوچ وورمونز براتوگ » در طي يک قرارداد از سال 1999 براي پوشيدن کلاه لبه دار10سانتيمتري اين شرکت با 8 آگهي بر آن مبلغ 8 ميليون دلار آمريکا به وي پرداخت کرده است. اين قرارداد تا سال 2010 تمديد شده مايکل براي تيم فوتبال محلي اش يعني FC اينچنين بازي ميکند. اوهمچنين درچندين بازي فوتبال خيريه شرکت داشته ومسابقاتي رانيز بين رانندگان F1 ترتيب داده است.

 

او 10 ميليون دلار آمريکا براي کمک به زلزله زدگان اقانوس هند درسال 2004 پرداخت کرد. بعدها معلوم شد که يکي از محافظان وي « پورخارو کرامر» که همراه با همسرش درتعطيلات در فوکت تايلند بسر مي برده اند در آن حادثه جان باخته است. اوهمچنين رابطه خوبي با يونسکو دارد و 5/1 ميليون يورو به آنها پرداخت کرده است.

 

پرده آخر

 

گراند پري برزيل يعني آخرين گراند پري2006 ونيز گراند پري شوماخرروزي بود که خيلي چيزها تعيين مي شد .سکانس آخر تجلي آرزوي شوماخر درتمام کارش با هشتمين قهرماني F1 بود. قبل ازمسابقه، قهرمان افسانهاي فوتبال "پله" هديه اي به پاس سال ها خدمت شوماخر به فرمولاوان به وي اهدا کرد. درنبرد آخر دور به دور مي تاخت و در آخرين ساعات کارش يک نمايش نفس گير قهرماني راارائه کرد .اما سکانس آخر آنگونه که بايد کليد نخورد يک برخورد ـ يک تصادف وخداحافظي بدون جام هشتم!

 

گفته مي شود که وي در فصل 2007 معاونت رئيس جديد اسکودريا فراري يعني "جين تادت " رابعهده خواهد داشت. کار اصلي کمک در انتخاب رانندگان آينده فراري است.

 

نام: مايکل شوماخر ( ميکائيل شوماخر )

مليت : آلمان

سالهاي فعاليت : 1991 تا 2006

تيم ها : جردن، بنتون، فراري

وضعيت تاهل : ازدواج با " مورينا بچ "

اولين گراند پري : 1991 بلژيک

آخرين گراند پري : 2006برزيل

اولين پيروزي : 1991 گراند پري بلژيک

آخرين پيروزي : 2006 گراند پري چين

گراند پري : 250 بار

قهرماني : 7 بار ( 1994 ـ 1995 ـ 2000 ـ 2001 ـ 2002 - 2003 ـ2004 )

پيروزي مسابقات : 91 بار

روي سکو ( جزوسه نفر ) : 154 بار

پل پزيشن : 68 بار

کسب بهترين دور : 76 بار

منبع:پارسیکینگ

امید بازدید : 237 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


بیوگرافی اسطوره فوتبال جهان : پله

 

 

 

بیوگرافی اسطوره برزیل پله:فوتبالیست

 

ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله (زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل است. پله در دوران بازی‌گری خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست (از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند). از القاب دیگر او «او ری» (شاه) و «پرولا نگرا» (مروارید سیاه) بودند. او عموما به عنوان بزرگ‌ترین بازی‌کن تاریخ جهان شناخته می‌شود.

 

او ضمن مهارت بازی به عنوان هافبک یا مهاجم، مهارت کامل بازی با هر دو پا را داشت. تمام‌کننده‌ای قهار بود، دریبل‌زنی بی‌نظیر و پاسوری به یاد ماندنی. او حتی - به عنوان یک فوروارد - تکل‌زن قهاری نیز بود. سرعت و قدرت شوت او از معروف‌ترین ویژگی‌هایش هستند.

 

او در دوران حرفه‌ای خود سه جام جهانی را کسب کرد و ۱۲۸۱ گل به ثمر رساند. او تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه برزیلی سانتوس بازی کرد و تنها سال‌های آخر عمر را به آمریکا رفت تا برای کوسموس بازی کند. بعد از بازنشستگی در ۱۹۷۷ او به عنوان شخصیتی ورزشی فعالیت کرده‌است و مدتی وزیر وزرش برزیل بوده‌است.

 

باز هم سلام به همه عزیزان از تاخیری که داشتم از همه پوزش میخوام یکم سرم شلوغ بود اما دوباره میخوام از فوتبال بگم و اینبار از پله اسطوره و سلطان فوتبال جهان بگم . پله یا به عبارتی ادسون ارانتس دونا سیمونته ستاره سابق فوتبال جهان متولد 23 اکتبر 1940 میلادی در Três Coraç?es (MG), Brazil میباشد . پله را بسیاری از کارشناسان خبره فوتبال جهان برترین و بزرگترین فوتبالیست تاریخ جهان می نامند . کسی که در 17 سالگی تونست تیم برزیل رو برای اولین بار قهرمان جهان کند . در واقع لقب پله در دنیا "The King of Football" سلطان فوتبال و در جایی دیگر هم به "The King Pelé" یا سلطان پله معروف میباشد . وی همچنین لقب Footballer of the Century یا همون برترین فوتبالیست قرن رو هم از سوی فیفا از ان خودش کرده است . وی همچنین عنوان Athlete of the Century یا همون برترین ورزشکار قرن رو هم از سوی کمیته بین المللی المپیک برای خودش اختصاص داده . پله همچنین یکی از اعضای National Soccer Hall of Fame یا تالار افتخارات فوتبال هم میباشد . وی همچنین تنها فوتبالیستی در جهان میباشد که تونسته در دنیای حرفه ای فوتبال بیش از 1000 گل به ثمر برسونه البته به احتمال فراوان روماریو ستاره دیگری از برزیل هم که الان به مرز 999 گل رسیده بتونه به جمع پله بپیونده . پله در 15 سالگی به تیم Santos Futebol Clube و در 16 الگی وارد تیم ملی برزیل و در 17 سالگی هم با برزیل قهرمان جهان شد . وی با وجود پیشنهادهای بزرگ از سوی تیمهای ثروتمند اروپایی در تیم خود سانتوس باقی ماند و 2 دهه برای این تیم بازی کرد چیزی که الان دیگه بین بازیکنان وجود نداره و یک بازیکن به محض دریافت یک پیشنهاد یه دلار بیشتر تیم خود و طرفدارانی که به عشق او به استادیوم میرفتند رو ترک میکنه و به یه تیم دیگر میره . در واقع پله به هیچ وجه پول رو به هواداران سانتوس ترجیح نداد و از این نظر هم یه نابغه در جهان هست .

 

پله در نهایت در سال 1975 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد البته نه به صورت کامل . از تکنیکهایی که پله در اونها شهرت داشت میشه به دریبل های بدون استپ و پاسهای رویایی و سرعت و شوتهای محکم و ضربات سر استثنایی اون نام برد . پله همچنین برترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل هم میباشد . و جالب تر اینکه تنها فوتبالیست در جهان که موفق شده 3 بار قهرمان جهان بشود . پله در نهایت در سال 1977 به صورت کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و در حال حاضر هم یکی از سفیران فوتبال در جهان میباشد . پله در خانواده اش به Dico شهرت داشت . در واقع شهرت اصلی او Pele نبوده بلکه به دلیل اینکه وی به دروازه بان تیم واسکوداگاما که نام وی Bilé بوده علاقه خاصی داشته لقب او را هم پله یا Pilé می نامند . پدر پله هم فوتبالیست بود اما به دلیل اسیب دیدگی از ناحیه زانو زود از دنیای فوتبال اون هم با تیم Atletico Mineiro خداحافظی کرد . در سن 15.5 سالگی به تیم جوانان سانتوس و پس از یک سال بازی به تیم بزرگسالان سانتوس پیوست . پله در اولین بازی برای تیمش در برابر کورینتیانس که با برد 7-1 این تیم همراه بود یک گل به ثمر رسوند . در سن 16 سالگی در صدر جدول گلزنان لیگ برزیل قرار گرفت . فقط بعد از 10 ماه از عقد قرارداد حرفه ای با سانتوس به تیم ملی برزیل دعوت شد . بعد از جام جهانی 1962 با تیم برزیل بسیاری از تیمهای ثروتمند اروپایی خواهان وی شدند اما دولت برزیل با اعلام اینکه پله به عنوان گنجینه ملی برزیل میباشد مانع از پیوستن وی به تیمهای اروپایی شد . در 19 نوامبر 1969 پله موفق شد 1000 امین گلش رو به ثمر برساند .

 

در واقع این گل در استادیوم ماراکانا و در برابر تیم واسکوداگاما و از روی نقطه پنالتی به ثمر نشست . در جایی پله اعام کرد که زیباترین گلی که زده در استادیوم Rua Javari stadium و در لیگ Campeonato Paulista و در برابر رقیب منطقه ای سائوپائولو یعنی Juventus بوده است هر چند تصویر ویدیویی از این گل وجود نداره اما به درخواست پله یک انیمیشن از این صحنه درست شد . البته با ارزشترین گل یا به عبارتی goal worthy of a plaque در برابر فلومیننزه و در استادیوم ماراکانا و در مارس 1961 رخ داد که این گل رو هم زیباترین گل در تاریخ استادیوم ماراکانا شناخته اند . یکی از داستانهای جالب در مورد پله به این صورت هست که در سال 1967 دو گروه از نفاق افکنان در نیجریه که با هم جنگ میکردند 2 روز را اعلام اتش بس میکنند تا بتونن بازی دوستانه پله را در لاگوس مشاهده کنند . در سال 1972 و پس از 17 سال بازی در تیم سانتوس از این تیم خداحافظی کرد و در سال 1974 با تیم امریکایی نیویورک کاسموس برای فصل 1975 قراداد امضا کرد . و در اخرین سال حضورش در این تیم موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی لیگ امریکا برساند البته در سال 1977 میلادی . در اول اکتبر 1977 کفشهایش را برای همیشه در برابر خیل عظیمی از مردم در استادیوم Giants Stadium اویزان کرد . در این دیدار دوستانه وی یک نیمه در تیم کاسموس و یک نیمه هم در تیم سابقش سانتوس بازی کرد و در پایان دیدار هم پیراهن شماره 10 تیم سانتوس به افتخار وی برای همیشه بازنشسته شد و به پله تعلق گرفت . اولین بازی ملی پله در 7 جولای 1957 برابر ارژانتین و به شکست 2-1 برزیل منجر شد که در ان بازی پله تنها گل برزیل را به ثمر رساند یعنی 3 ماه قبل از رسیدن به سن 17 سالگی . اولین گلش در جام جهانی هم در برابر ولز و در جام جهانی 1958 سوئد بود که به عنوان جوانترین بازیکن هم معرفی شده بود .

 

جوانترین بازیکن در تاریخ جامهای جهانی میباشد که موفق شد در برابر تیم فرانسه و در نیمه نهایی جام 58 موفق به زدن 3 گل در یک دیدار یا همان هت تریک شود با سن 17 سال و 239 روز . جوانترین بازیکنی میباشد که موفق شده در فینال جام جهانی حضور داشته است با سن 17 سال 249 روز . در فینال جام 58 هم 2 گل به ثمر رساند که یکی از گلهای وی را جزو برترین گلهای تاریخ جام جهانی به شمار می اورند . تا اینجا رو داشته باشید ... دوستان پله اینقدر افتخارات داره که توی چندین صفحه هم نمیشه کامل به اونها پرداخت و با توجه به اینکه دوستان هم خسته نشوند ادامه مطلب هم در روزهای اینده به سایت اضافی میشه مرسی از اینکه تا اینجای کار همراه ما بودید و به امید دیدار سلام دوباره به همه دوستان در این قسمت به ادامه بررسی زندگی ورزشی پله میپردازیم و قسمت دوم رو اغاز میکنیم که به سال 1962 رسیدیم. در جام جهانی 1962 پله در بازی مقابل چک و اسلواکی وقتی دو بازیکن حریف رو دریبل زد با خطای فاحش مدافع حریف روبرو شد و در نهایت جام جهانی رو هم از دست داد . جالبه بدونید کسی که جانشین پله در ادامه تورنمنت شد کسی نبود بجز گارینشای معروف که اتفاقا هم تونست باعث دومین قهرمانی تیم برزیل در جام جهانی بشه و ستاره مسابقات هم لقب بگیره . در جام جهانی 1966 و در حالی که پله موفق شد برای سومین بار متوالی و در 3 جام جهانی گلزنی کنه برای برزیل و در بازی سوم در برابر پرتغال باز هم بر اثر تکلهای متوالی و خشن تیم پرتغال پله باز هم ناچار به ترک جام جهانی شد به طوری که بعد از پایان مسابقات اعلام کرد که دیگر حاضر نیست در جام جهانی بازی کند جامی که در نهایت برزیل در دور اول اون در عین ناباوری حذف شد .

 

در جام جهانی 1970 وقتی پله به تیم دعوت شد ابتدا اون رو رد کرد اما به ناچار دعوت به تیم ملی رو قبول کرد و در تیم برزیل که به گواه بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان برترین تیم تاریخ فوتبال جهان هم میبود بازی کرد و اتفاقا با اون تیم هم قهرمان شد تیمی که شامل بازیکنانی چون Rivelino, Jairzinho, Gérson, Tostão و Clodoaldo بود . پله در جام جهانی 1970 هم موفق به گلزنی شد و به عبارتی تنها فوتبالیستی هست که تونسته در 4 جام جهانی گلزنی کنه که واقعا خارق العاده است . در فینال جام 70 پله گل ابتدایی بازی رو زد و در 2 گل دیگر هم به عنوان پاسور شریک بود که در نهایت با برتری 4-1 برزیل همراه بود به عبارتی برزیل تمام بازیهای خودش رو با برد به پایان رسوند . با این قهرمانی برزیل برای همیشه Jules Rimet Trophy را از ان خودش کرد .

 

اخرین بازی پله برای زردپوشان برزیلی در تاریخ 18 جولای 1971 و در برابر تیم یوگسلاوی و در شهر ریودوژانیرو بود . رکورد وی هم در تیم برزیل برابر با 67 برد و 14 تساوی و 11 باخت و 3 قهرمانی در جام جهانی هست که تا به حال کسی به اون دست پیدا نکرده است و یه نکته جالب هم اینکه تیم برزیل در مسابقاتی که پله و گارینشا به طور همزمان در تیم برزیل بازی میکردند رنگ شکست را هرگز به خودش ندید . دوستان در قسمت پایانی وسوم به بررسی افتخارات پله اعم از اینکه چند تا بازی انجام داده یا چند تا گل زده خواهیم پرداخت پس تا دیداری دیگر بدرود . سلام به همه دوستان عزیز در این بخش اخر کلیه افتخاراتی رو که پله کسب کرده را با هم مرور میکنیم پله با تیم سانتوس که تمام فوتبال حرفه ای خود رو با این تیم انجام داد موفق به کسب قهرمانی های فروانی شد . 10 قهرمانی در Campeonato Paulista و 3 قهرمانی در Torneio Rio-São Paulo و یکبار قهرمانی در Torneio Roberto Gomes Pedrosa (Taça de Prata) و 5 قهرمانی در Taça Brasil و 2 قهرمانی در Copa Libertadores و 2 قهرمانی هم در Intercontinental Cup و یک قهرمانی هم در South-American Recopa از افتخارات او با پیراهن تیم سانتوس می باشد . با تیم نیویورک کاسموس هم یکبار در سال 1977 و در مسابقات NASL قهرمان امریکا شد . اما با پیراهن برزیل 3 بار قهرمان World Cup و 2 بار قهرمان Roca Cup و یکبار هم قهرمان Copa O'Higgins و یکبار نیز قهرمان Copa Atlântica شد . سایر رکوردهای شخصی پله هم به قرار زیر میباشد : در سال 1999 به عنوان برترین ورزشکار قرن از سوی کمیته بین المللی المپیک برگزیده شد .

 

در دسامبر 2000 به عنوان برترین فوتبالیست قرن بیستم معرفی شد . در همان سال پله جایزه مادام العمر Laureus World Sports Awards را که در افریقای جنوبی و توسط رییس جموهر ان کشور یعنی نلسون ماندلا اهدا میشد را از ان خود کرد . در سال 2005 هم پله جایزه BBC Sports Personality of the Year Lifetime Achievement Award رو از شبکه بی بی سی مال خود کرد . اما کمی هم به بازیها و گلهای وی بپردازیم: پله در 1363 بازی توانسته 1281 گل به پمر برساند البته این شامل بازیهایی هم میشه که پله با تیمهای سانتوس و نیویورک در تورهای مختلف انجام داده است و اون بازیها هم برای وی حساب شده است حتی بازیهای که برای تیم نیروهای نظامی با پیراهن برزیل انجام داده است . تعداد گلهای به ثمر رسانده پله در مسابقات لیگ برزیل شامل 589 گل در 605 بازی میباشد . پله در جایگاه سوم برترین گلزنان ملی جهان با 77 گل در 92 بازی . همچنین وی در جایگاه چهارم و پشت سر رونالدو و گرد مولر و ژوست فونتن در لیست برترین گلزنان تاریخ جام های جهانی می باشد با 12 گل . پله در 3 قهرمانی برزیل در جام جهانی سهم داشته اگرچه در فینال 62 به دلیل مصدومیت حاضر نشد . و جزو بازیکنانی میباشد که موفق شده اند در 2 فینال جام جهانی گلزنی کنند به همراه پل برایتنر المانی و زین الدین زیدان فرانسوی و واوای برزیلی . او همچنین جزو یکی از 5 بازیکنی هست که موفق شده از روی یک ضربه ازاد ایستگاهی به طور مستقیم گلزنی کنه در 2 جام متفاوت به همراه Rivelino, Teófilo Cubillas, Bernard Genghiniو David Beckham . او همچنین جزو دو نفری هست که موفق شده اند در 4 جام جهانی گلزنی کنند به همراه اووه زیار المانی البته من در یکی از مطالب بالا به اشتباه فقط ذکر کردم که پله به تنهایی دارای این عنوان هست که الان از همه پوزش میخوام و به نوعی اون رو تکمیل میکنم که هم پله و اووه زیلر در 4 جام متفاوت گلزنی کرده اند . بسیاری بر این باور هستند که اگر گلهای زده شده پله که بسیاری از اونها در مسابقات غیر رسمی زده شده است را حساب نکنیم معادلات طور دیگری خواهد بود بطور نمونه اگر بازیهای دوستانه هم برای گرد مولر المانی محاسبه شود وی دارای رکورد 1455 گل در 1204 بازی خواهد شد . یا در جایی دیگر اگر فقط رقابتهای رسمی محاسبه شود اینبار هم پله در جای دوم خواهد بود پشت سر ژوزف بیسکان . به طوری که وقتی از وی در این مورد که ایا تعداد گلهای تو بیشتر هست یا پله به صورت کنایه امیزی گفت : "who'd have believed me if I said I'd scored five times as many goals as Pelé?" . اما زندگی پله بعد از فوتبال هم جالبه در سال 1992 پله به عنوان سفیر سازمان ملل برای بوم شناسی و محیط یا درست تر اون ecology and the environment برگزیده شد . در سال 1995 هم به خاطر خدمات برجسته به ورزش جایزه Gold Medal رو از سوی رییس جمهور برزیل دریافت کرد . همچنین از سوی رییس جمهور برزیل به عنوان وزیر ورزش فوق العاده برزیل و همچنین سفیر حسن نیت یونسکو هم انتخاب شد . در ال 2001 هم بدلیل درگیری به خاطر اتهام رشوه گیری از سمت خود کناره گیری کرد . در سال 1997 هم مقام شوالیه گری بریتانیا به صورت افتخاری به پله اهدا شد .

 

پله همچنین چندین زندگی نامه هم نوشته و چندین فیلم درباره زندگی وی هست . وی همچنین در سال 1981 و در فیلم فرار به سوی پیروزی که با حضور ستاره های فوتبال جهان و بازیگر مشهور هالیوود سیلوستره استالونه ساخته شد هم حضور داشت که در ان فیلم نقش زندانی هایی رو انجام دادند که در کمپی از نازیهای المانی زندانی بودند و با برگزاری یک مسابقه فوتبال موفق به فرار شدند . پله همچنین مربی شخصی ستاره حال حاضر جهان یعنی رونالدینهو هم میباشد . وی همچنین در 12 فیلم و مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است .

 

اما زندگی شخصی پله : پله در کل 2 بار ازدواج کرده است که اولین ان در سال 1966 و با روزماری میباشد که 3 فرزند از ان دارد و در سال 1982 هم از وی طلاق گرفت و دومین بار هم در سال 1994 با اسیریا ازدواج کرد که 2 فرزند هم از وی دارد . پله یک دختر دیگر هم داشت که به نام Sandra Regina Arantes do Nascimento بود و در اکتبر 2006 بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت . دوستان این بود زندگی ورزشی پله اسطوره ورزش جهان که علی رغم رنگین پوست بودنش تونست به تمامی این افتخارات برسد و به مروارید سیاه شهرت پیدا کند .

منبع:fun4fa.net

امید بازدید : 335 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


 

 

 

 

بیوگرافی مارادونا:فوتبالیست

 

 

نام کامل: ديه گو مارادونا

مليت: آرژانتين

متولد: 30 اکتبر1960 در بوئنوس آيرس

پست: هافبک مياني - هافبک چپ

تعداد بازي هاي ملي: 90 بازي از سال 1977 تا 1994 ميلادي

افتخارات ملي: کسب مقام قهرماني جام جهاني 86 مکزيک و نايب قهرماني جام جهاني 90 ايتاليا، قهرماني جوانان جهان 79

 

نام ديه گو مارادونا در دنياي فوتبال بيش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقيت و بازي هاي استثنايي او بيايد، به دليل جنجال ها و اخباري است که از زمان بازيگري او در ناپل ايتاليا همواره حول و حوش اين بازيکن شاخص آرژانتيني بوده است.

 

ديه گو يکي از بااستعدادترين بازيکنان نسل فوتبال جهان است که در خانواده يي فقير و پرجمعيت به دنيا آمد. فوتبال را در باشگاه آرجنتينوس جونيورز آغاز کرد و 15ساله بود که به تيم اول باشگاه پيوست. در حالي که تنها 17سال داشت به تيم ملي آرژانتين دعوت شد و در برابر مجارستان يک نيمه بازي کرد.

 

قدرت بازي سازي، پاس هاي بلند و کوتاه ميليمتري، قدرت حفظ توپ و هوش سرشار رهبري تيم در ميانه ميدان، ضربه هاي ناگهاني و حياتي، حفظ تعادل و قدرت پا به توپ عالي و بسياري از خصوصيات ديگر يک فوتباليست طراز اول در مارادونا جمع شده بود و اگر از نظر شخصيتي در حد مطلوبي بود بي ترديد در کنار بزرگان فوتبال دنيا يکي از ده مرد برتر فوتبال جهان نام مي گرفت.

 

پس از آن که «سزار منوتي» مربي بزرگ تيم ملي آرژانتين ديه گو را به دليل اخلاق و رفتار ناپايدارش و ناپختگي دوران جواني از تيم ملي کنار گذاشت و نام او را براي جام جهاني 78 در ليست تيم نياورد، مارادونا جام جهاني جوانان 79 توکيو را ميدان تاخت و تاز خود قرار داد و تيم ملي کشورش را به مقام قهرماني جهان رساند.

 

وقتي مارادونا در تيم باشگاهي آرجنتينوس جونيورز، در 166 بازي 116 گل به ثمر رساند، باشگاه معروف بوکاجونيورز حاضر شد براي خريد او پول خوبي پرداخت کند. اين بار رکورد او بهتر شد و در 28بازي، 40 گل زد و در سال 1981 با بوکاجونيورز قهرمان آرژانتين شد. کم کم نام جوان با استعداد آرژانتيني بر سر زبان ها افتاد و بارسلون با پرداخت بالاترين مبلغ، او را به ايالت کاتالونيا برد. از سال 1982 تا 1984 بارسلون محل بروز استعدادها و بازي هاي ديه گو بود. هافبک پرتوان آمريکاي جنوبي قهرماني سال 83 اسپانيا را براي بارسلون به ارمغان آورد.

 

حال تيم ناپل ايتاليا خواهان او بود و مبلغ بسيار بالايي به او پيشنهاد کرد تا در سال 84 به شهر ناپل مهاجرت کند. مارادونا هفت سال در ناپل ماند و در سال 1991که از ايتاليا به آرژانتين برگشت، معروف ترين و محبوب ترين ورزشکار شهر ناپل بود.

 

او يک تنه ناپل را به دو مقام قهرماني در سال 1987 و 1990 رساند. پس از بازگشت مارادونا به وطنش، تيم ناپل ديگر نتوانست قامت راست کند و حتي به دسته دوم بازي ها سقوط کرد. در سال 9119 مارادونا به اتهام حمل و مصرف مواد مخدر، از ايتاليا اخراج شد و به کشورش بازگشت و از آن سال به طور مرتب باشگاه خود را عوض کرد. معروف ترين باشگاهي که بعد از جام جهاني 94 در آن توپ زد، بوکاجونيورز بود که در سال هاي 9619 و 9719 در آن بازي کرد.

 

مارادونا چندي نيز مربي راسينگ بود که به دليل عدم موفقيت از کار برکنار شد.

 

در عرصه بازي هاي ملي موفقيت مارادونا بسيار چشمگير بود، بازيکني با قد کوتاه، اما با استارت هاي انفجاري؛ در هر لحظه يي که ديه گو اراده مي کرد قادر بود خط دفاعي حريف را به هم بريزد و با پاسي ناگهاني مهاجمان تيمش را صاحب موقعيت گل کند.

 

بازيکن برجسته يي مثل او همواره در زمين بازي، هدف تکل هاي خشن مدافعان حريف بود. قدرت بدني مرد کوچک آرژانتيني در سال هايي که هنوز به مواد غير مجاز روي نياورده بود غيرقابل تصور مي نمود. در ضربه هاي آزاد يک استاد به تمام معنا بود. ضربات پاي چپ او از پشت محوطه جريمه، کمتر خطا مي رفت. در جام جهاني اسپانيا و به هنگام ديدار با برزيل به دليل خطاي غيرورزشي از زمين اخراج شد تا باعث حذف آرژانتين شود؛ اما جام جهاني 86 مکزيک ميداني ديگر براي او بود. در آن سال او به قله شهرت و تکامل در عامل بازيگري رسيد و در راس يک تيم خوب و آرماني به رهبري دکتر کارلوس بيلاردو، اجازه نداد جام قهرماني از قاره آمريکا خارج شود. بازي هاي اعجاب انگيز مارادونا در مسابقات مقدماتي سبب شد مربيان تيم هاي حريف همواره چند بازيکن را مامور يارگيري مارادونا کند.

 

اما يارگيريها و خطاهاي متعدد نيز مانع بازي سازي و ارسال پاس هاي زيبا و به واقع استثنايي او نبود. او در بازي با انگلستان با زيرکي بسيار و با ضربه دست توپ را وارد دروازه حريف کرد تا اين گل به عنوان يک گل تاريخي در جام هاي جهاني ثبت شود. پس از آن با گلي ديگر بلژيک را از رسيدن به ديدار نهايي محروم کرد تا آرژانتين در برابر آلمان برگزارکننده ديدار پاياني جام جهاني مکزيک باشد. درخشش او سبب شد در پايان، بازي سه بر دو به سود آرژانتين خاتمه يابد و براي بار دوم جام جهاني نصيب آرژانتين شود. مارادونا در جام جهاني مکزيک به عنوان بهترين بازيکن شناخته شد. چهار سال بعد در جام جهاني ايتاليا، ستاره اقبال آرژانتين بلند بود که مارادونا يک بازي زيبا و تحسين برانگيز مقابل برزيل انجام داد تا تيم پر مهره رقيب را از دور رقابت ها حذف کند.

 

دو تيم آلمان و آرژانتين برگزار کننده ديدارنهايي بودند. پس از آنکه تيم آرژانتين به علت اخراج دو بازيکن خود 9 نفره بازي مي کرد، ضربه پنالتي «آندرياس بره مه» تيري بر قلب مارادونا بود تا تيم آرژانتين به مقام نايب قهرماني جهان بسنده کند. سال 1994 و جام جهاني آمريکا پايان کار ديه گو مارادونا در سطح ملي بود. مارادوناي 34 ساله به قدر کافي پخته بود که با وجود اضافه وزن، تيمش را رهبري کند؛ اما يک اشتباه اخلاقي و دوپينگ او در جريان بازي ها موجب شد تا او از بازي ها اخراج شود و 15 ماه از بازيهاي بين المللي محروم شود. پس از اخراج مارادونا تيم ملي آرژانتين ديگر کمر راست نکرد و خيلي زود از دور رقابت ها حذف شد. مارادونا با اين کار غيراخلاقي، مانع از اين شد که به عنوان اسطوره يي در جهان فوتبال نامش جاودانه شود و در کنار بزرگاني چون دي استفانو، پله، کرايف، و بکن باوئر قرار گيرد. آخرين دسته گل مارادونا، تيراندازي به سوي خبرنگاراني بود که سعي داشتند در زمان محروميت او از بازي هاي بين المللي، از او عکسبرداري کنند. او همچنان قصد داشت در فوتبال حرفه يي به مربيگري بپردازد و حاضر نيست با دنياي توپ گرد وداع کند.

منبع:fun4fa.net

امید بازدید : 257 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


بیوگرافی سسک فابرگاس - فوتبالیست

 

 

 

 

بیوگرافی سسک فابرگاس

 

 

بیوگرافی فرانسِسک (سِسک) فابرگاس سولِر:فابرگاس متولد ۴ می ۱۹۸۷ میلادی در شهر بارسلونای اسپانیاست. او هم اکنون برای تیم باشگاهی آرسنال و تیم ملی اسپانیا به عنوان هافبک وسط، بازی می کند. فابرگاس کار خود را از آکادمی بارسلونا و به عنوان کارآموز فوتبال شروع کرد اما بلافاصله در سپتامبر سال ۲۰۰۳ توسط باشگاه آرسنال انگلستان، خریداری شد. او در اولین فصل حضور در آرسنال، چندان به خدمت گرفته نشد اما در فصل ۴-۲۰۰۳، به دلیل مصدومیت های پی در پی هافبک های آرسنال، بیشتر به میدان رفت. سِسک در سال ۲۰۰۳ به تیم زیر هفده سال اسپانیا دعوت شد و در همان سال در کشور فنلاند، برای این تیم به میدان رفت. او به دلیل بازی های فوق العاده برای تیم آرسنال، در سال ۲۰۰۶ به تیم بزرگ سال اسپانیا دعوت شد تا در جام جهانی ۲۰۰۶، برای این تیم به میدان برود. وی در سال ۲۰۰۸ با تیم ملی اسپانیا، قهرمان یورو ۲۰۰۸ شد.

 

فرانسِسک فابرگاس، همیشه یکی از طرفداران تیم بارسلونا بود. او اولین بار وقتی که فقط ۹ ماه داشت، به همراه پدربزرگ خود به دیدن یکی از بازی های تیم بارسلونا رفته بود! فرانسِسک فوتبال حرفه ای را در تیم جوانان بارسلونا، در پست هافبک دفاعی آغاز کرد و در مدت حضور در این تیم، ۳۰ گل به ثمر رساند. او از تیم نوجوانان به تیم بزرگ سالان بارسلونا دعوت شد اما به دلیل سنّ کم، حتی یک بازی هم در نیوکمپ (ورزشگاه بارسلونا) انجام نداد. فابرگاس در ۱۱ سپتامبر سال۲۰۰۳ به تیم لندنی آرسنال پیوست. او باز هم به دلیل سنّ کم وارد تیم اصلی (بزگ سال) نشد ولی مصدومیت های پی در پی هافبک های کلیدی آرسنال، همچون پاتریک ویرا و اِدو، باعث شد که آرسن ونگر سرمربی آرسنال، او را به خدمت بگیرد. سِسک در ۲۳ اکتبر همان سال با بازی در مقابل تیم رودِر هام یونایتد، با ۱۶ سال و ۱۷۷ روز سن، جوان ترین بازیکن تاریخ آرسنال شناخته شد. وی همچنین با گلزنی در بازی با تیم ولوِرهمپتون در جام حذفی انگلستان، که به برد ۱-۵ آرسنال انجامید، نام خود را به عنوان جوان ترین گلزن این تیم در تاریخ تیم آرسنال، ثبت کرد.

 

در همان سال فابرگاس با تیم آرسنال، قهرمان لیگ انگلستان شد ولی به دلیل بازی نکردن در این لیگ، مدالی دریافت نکرد. فابرگاس در فصل ۵-۲۰۰۴، برای اولین بار، به دلیل مصدومیت های پاتریک ویرا، اِدو و گیلبرتو سیلوا در لیست یازده نفره ی آرسن ونگر قرار گرفت. وی به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلستان شناخته شد و با بازی های درخشان در مقابل تیم هایی همچون بلک بِرن و منچستر یونایتد، پاتریک ویرا و دیگر هافبک های وسط تیم آرسنال را نیمکت نشین کرد! فابرگاس جوان، در جام باشگاه های اروپا هم به میدان رفت و با گلزنی در برابر تیم روزِنبورگ، نام خود را به عنوان دومین جوانترین گلزن تاریخ این جام ثبت کرد. وی در جمع یازده نفره ی تیم آرسنال که با شکست تیم منچستر یونایتد قهرمان جام حذفی سال ۲۰۰۵ شد، حضور داشت.

 

با ترک پاتریک ویرا در سال ۲۰۰۶ از تیم آرسنال و پیوستن به تیم یوونتوس، فرانسِسک فابرگاس به جای این بازیکن به خدمت گرفته شد. هیچ کس در آن زمان فکر نمی کرد که او با سن کم بتواند در جمع یازده نفره ی اصلی آرسنال دوام بیاورد اما او با درخشش در بازی های جام قهرمانان اروپا و لیگ انگلستان کیفیت بازی خود را به همگان نشان داد. فرانسِسک در بازی با تیم یوونتوس ایتالیا، در مقابل یار قدیمی خود، پاتریک ویرا قرار گرفت. او در مقابل تکل های خشن پاتریک دوام آورد و با ثمر رساندن یک گل و ساختن گلی دیگر برای آرسنال به موفقیت های خود افزود. فابرگاس با آرسنال به فینال جام قهرمانان رفت و در مقابل تیم سال های جوانی خود یعنی تیم بارسلونا قرار گرفت اما آرسنال در این بازی با نتیجه ی ۱-۲ مغلوب این تیم شد.

 

فابرگاس در پایان فصل ۶-۲۰۰۵ با پیشنهادهای زیادی از سوی تیم رئال مادرید اسپانیا رو به رو شد. آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در یکی از مصاحبه های خود گفت: "فرانسسک فروشی نیست و به هیچ پیشنهادی از سوی هیچ تیمی گوش نخواهیم داد." و آرسنال با سِسک در سپتامبر ۲۰۰۶ با اینکه این بازیکن ۶ سال دیگر هم با آرسنال قرارداد داشت، قراردادی ۵ ساله امضا کرد. فابرگاس دلیل رد کردن پیشنهادات دیگر و امضای قراردادی جدید را آرسن ونگر و شیوه ی بازی آرسنال دانست.

 

فرانسِسک در فصل ۷-۲۰۰۶، تجارب بسیاری کسب کرد. او که به جمع بازیکنان اصلی تیم آرسنال پیوسته بود، در همه ی بازی های لیگ انگلستان حضور داست و در مجموع با ۱۳ پاس گل به عنوان دومین بهترین پاسور لیگ معرفی شد. او در این فصل جوایز و عنوان های متعددی دریافت کرد که از آن جمله می توان به جایزه ی روزنامه ی ایتالیایی توتو اِسپرت (Toto Sport) (که هر سال به بازیکن برتر سال داده می شود)، جایزه ی بازیکن برتر ماه ژانویه و عنوان بهترین بازیکن فصل آرسنال، اشاره کرد به علاوه، سِسک نامزد کسب عنوان های بهترین بازیکن دنیا و بهترین بازیکن جوان دنیا بود اما هردوی این جوایز به کرسیتیانو رونالدو اهدا شد.

 

فصل ۸-۲۰۰۷، با مسائل پیش بینی نشده برای باشگاه آرسنال و فرانسِسک آغاز شد. ابتدا دیوید دین، معاون رئیس باشگاه آرسنال و در ادامه تیری آنری، بهترین گلزن تاریخ آرسنال، این باشگاه را ترک کردند. حتی آرسن ونگر هم قصد ترک آرسنال را داشت. در نبود تیری آنری و با وجود شرایط یاد شده، فرانسِسک فابرگاس، مهمترین و کلیدی ترین بازیکن تیم آرسنال بود و بر این اساس، تصمیم به رهبری کامل این تیم جوان گرفت. سِسک با زدن گل ها و دادن پاس گلهای زیاد، و نیز انجام بازی های درخشان، این موضوع را به اثبات رساند. او در ماه های آگوست، سپتامبر و اکتبر به عنوان بازیکن برتر آرسنال و به علاوه در ماه آرسنال درخشید و با گلی که در بازی یک چهارم نهایی به تیم آث میلان زد، کیفیت بازی خود را به همگان نشان داد.

 

سپتامبر به عنوان بازیکن برتر ماه لیگ انگلستان انتخاب شد.

 

فرانسِسک فابرگاس در سال ۲۰۰۳، در بازی های جام جهانی زیر ۱۷ سال که دراسپانیا در دیدار نهایی مغلوب تیم محبوب برزیل شد ولی این موضوع از ارزش های سِسک کم نکرد. او با این که به عنوان هافبک در میدان حضور داشت، بهترین گلزن این تورنمنت شناخته شد و جایزه ی بهترین بازیکن تورنمنت را هم از آن خود کرد. تیم زیر ۱۷ سال اسپانیا به همراه فرانسِسک، در جام ۲۰۰۴ اروپا نیز شرکت کرد ولی باز هم در بازی نهایی شکست خورد. سِسک به عنوان بازیکن طلایی این تورنمنت انتخاب شد.

منبع:fun4fa.net


امید بازدید : 258 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


زندگینامه مجتبی جباری : فوتبالیست

 

 

 

زندگینامه مجتبی جباری

 

به دلیل شغل پدرش فوتبال را از تیم راه آهن شروع کرد . در تیم نوجوانان راه اهن به مدت 2 سال بازی کرد و سال بعد به جوانان اتکا پیوست . وی سپس مجدد به امید راه آهن برگشت و دراین تیم مشعول به بازی شد

 

جباری تاکنون ۵ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌است که بهترین بازی ملی وی مربوط می‌شود به مقدماتی جام ملتهای آسیا در بازی با تیم ملی چین تایپه در استادیوم آزادی. در آن بازی مربی تیم ملی فوتبال مکزیک که برای آنالیز تیم ایران (قبل از رقابتهای جام جهانی ۲۰۰۶) به ورزشگاه آمده بود مجتبی جباری را بهترین بازیکن تیم ایران نامید. مسلما مصدومیت نقش بسیار پر رنگی در کم بودن سوابق ملی وی داشته است.

 

تیم‌های باشگاهی:

 

جوانان راه آهن

 

جوانان استقلال تهران

 

ابومسلم خراسان

 

استقلال تهران

 

جباری فوتبال را از جوانان راه آهن و زیرنظر سرمربی وقت آن شروع کرد. وی با بازیهای قابل قبولی که انجام داد توانست نظر احدی مربی وقت جوانان استقلال را به خود معطوف کند و راهی باشگاه استقلال شود. رشد جباری در فوتبال از همان سال آغاز شد و در پایان فصل و به دلیل مشمول بودن نظام وظیفه، وی برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان شد. جباری در تیم ابومسلم تبدیل به یک هافبک خلاق شد و خیلی زود توانست خود را به شهرت برساند و به تیم ملی دعوت شود. در پایان فصل ۸۳ -۸۴ مجتبی جباری با گذراندن یک فصل کاملاً موفق در ابومسلم خراسان به تیم بزرگسلان استقلال تهران بازگشت و در همان فصل به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

 

افتخارات:

 

قهرمانی با تیم استقلال تهران در لیگ برتر سال ۱۳۸۵ - ۱۳۸۶

 

قهرمانی با تیم استقلال تهران در جام حذفی سال ۱۳۸۶ - ۱۳۸۷

 

بهترین بازیکن و پدیده ایران:

 

مجتبی جباری با بازیهای زیبا و موثر توانست نقش بسزایی در قهرمانی استقلال تهران در فصل رویایی ۸۴ - ۸۵ داشته باشد و از طرف کارشناسان و مسئولان به عنوان بهترین بازیکن لیگ ایران و پدیده فصل انتخاب شد .

 

زندگی شخصی: وی دارای ۲ خواهر و ۱ برادر است. در روز بازی فینال جام حذفی سال ۱۳۸۷ ساعاتی پیش از شروع بازی پدرش درگذشت. اما به او اطلاع ندادند و در همان بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و بهترین بازیکن میدان شد و مهمترین نقش را در قهرمانی استقلال ایفا کرد. از سال ۸۴ متاهل می‌باشد. در حال حاضر در شهرک شهید محلاتی تهران سکونت دارد.

 

مجتبی جباری در فوتبال ایران خیلی زود مشهور و محبوب شد تا جایی که حتی ۱ سال دوری از فوتبال هم نتوانست وی را از محافل خبری دور کند.

 

زیدان آسیا:

 

این لقبی است که ژاپنی‌ها بر مجتبی جباری گذاشتند و از آن پس به زیدان آسیا ملقب گردید. مجتبی جباری در چارچوب باز‌ی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ در مسابقه تیم ایران برابر ژاپن بازی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و باعث حیرت ژاپنی‌ها شد

 

مصدومیت سخت مجتبی جباری در اردوی آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان در سوئیس ضربه سختی بر روند پیشرفت جباری وارد نمود. وی که پیش بینی می‌شد یکی از بازیکنان ثابت و پدیده تیم ملی در جام جهانی باشد با این مصدومیت ۱ سال از فوتبال به دور ماند و به همین دلیل جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، ۸۶-۸۵ لیگ برتر و جام ملتهای آسیا ۲۰۰۷ را از دست داد. اکثر کارشناسان معتقدند که اگر وی در جام جهانی بازی می‌کرد می‌توانست به لیگهای معتبر جهان بپیوندد.

منبع:ramin1363.blogfa.com

امید بازدید : 189 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان

 

 

 

پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان

 

در فهرست 10 نفره منتشر شده از سوي فوربس مطابق انتظار تنيس‌بازان داراي بيشترين سهم در ميان پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان بوده و بعد از اين رشته ورزشي نيز گلف قرار گرفته است.

 

در صدر پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان ماريا شاراپووآ با درآمدي معادل 24.5 ميليون دلار قرار گرفته است.

 

رتبه‌هاي دوم و سوم اين رده‌بندي نيز به خواهران ويليامز يعني سرنا و ونوس اختصاص يافته است.

 

جالب اينجاست كه از ميان زنان ورزشكار پردرآمد جهان تنها يكي و آن‌هم ماريا شاراپووآ در رده‌بندي جهاني پردرآمدترين ورزشكاران جهان داراي رتبه هستند. شاراپووا داراي رتبه 35 جهاني در اين زمينه است.

 

در زير با پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان آشنا مي‌شويد:

 

1- ماريا شاراپووا، تنيس، 23 سال، 24.5 ميليون دلار

 

پردرآمدترين ورزشكار زن جهان قرارداد هشت ساله‌اي را با شركت نايك به ارزش 70 ميليون دلار امضا كرده است. وي علاوه بر شهرت ورزشي‌اش به عنوان يكي از زيباترين ورزشكاران زن جهان نيز شناخته شده است.

 

2- سرنا ويليامز، تنيس، 28 سال، 20.2 ميليون دلار

 

ويليامز در سال 2009 ميلادي توانست در دو مسابقه گرند اسلمز برنده شده و صاحب جايزه 6.5 ميليون دلاري آن‌ها شود. آگوست سال گذشته سرنا ويليامز و خواهرش، ونوس بخشي از سهام تيم ميامي دولفينز را خريداري كردند.

 

3- ونوس ويليامز، تنيس، 30 سال، 15.4 ميليون دلار

 

خواهر بزرگ سرنا ويليامز كه در نوشتن كتاب "بيا تا پيروز بشي" نيز همكاري كرده است. اين كتاب جولاي امسال انتشار يافت و در بازار نيز موفقيت بدست آورده است.

 

4- دانيكا پاتريك، اتومبيل‌راني، 28 سال، 12 ميليون دلار

 

وي نخستين زني است كه تاكنون توانسته در مسابقات معتبر ايندي كار رتبه نخست را بدست آورد.

 

كارشناسان اعتقاد دارند كه وزن بسيار كم دانيكا (45 كيلوگرم) سهم بسزايي در قهرماني‌هايش داشته است.

 

ايندي ‌كار از محبوب‌ترين مسابقات اتومبيل‌راني در آمريكاي شمالي است كه طرفداران زيادي نيز در ژاپن دارد.

 

در مسابقاتي كه تحت اين نام برگزار مي‌شود، اتومبيل‌هايي براي مسابقه مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه چرخ‌هاي آن‌ها همانند اتومبيل‌هاي فرمول يك خارج از محيط بدنه قرار دارد.

 

وي داراي 10 قرارداد حمايت مالي شخصي است كه در نوع خود در ميان ورزشكاران اتومبيل‌راني منحصر به فرد محسوب مي‌شود.

 

5- كيم يو - نا، اسكيت روي يخ، 19 سال، 9.7 ميليون دلار

 

وي جوان‌ترين ورزشكار زن در ميان پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان است. او در المپيك زمستاني ونكوور كانادا توانست در رشته اسكيت روي يخ مدال طلا را از آن خود كند.

 

حامي مالي وي يعني بانك كوكمين اعلام كرده كه اگر وي بتواند ركورد المپيك را بكشند، يك ميليون دلار به او پاداش خواهد داد. او هم توانست در المپيك زمستاني ونكوور كانادا ركورد جهاني را بشكند.

 

6- آنيكا سورنستام، گلف، 39 سال، 8 ميليون دلار

 

وي قبل از اين‌كه در تا پايان سال 2008 ميلادي اعلام بازنشستگي كند، موفق شد در 90 مسابقه حرفه‌اي بين‌المللي قهرمان شود.

 

البته وي هم‌اكنون نيز با شركت‌هاي كالاوي، كاتر&باك، لكسوس و رولكس قرارداد دارد. وي در رشته‌هاي تجاري مانند طراحي زمين بازي گلف و آكادمي گلف نيز فعاليت دارد.

 

7- آنا ايوانوويچ، تنيس، 22 سال، 7.2 ميليون دلار

 

شركت آديداس در فوريه امسال قرارداد مادام‌العمري را به وي امضا كرد. وي در گذشته برترين تنيس‌باز زن جهان بود.

 

وب سايت وي يكي از محبوب‌ترين سايت‌هاي ورزشكاران در جهان محسوب مي‌شود. وي از سال 2008 ميلادي كه در مسابقات اوپن فرانسه قهرمان شد درگير مسائل دادگاهي بوده است.

 

8- يلنا يانكوويچ، تنيس، 25 سال، 5.3 ميليون دلار

 

يانكوويچ نخستين زني است كه توانسته به رتبه نخست برترين تنيس‌بازان زن جهان دست يابد بدون آن‌كه حتي يك فينال گرند اسلم را نيز تجربه كرده باشد. وي در سال 2008 توانست عنوان برترين تنيس باز زن جهان را بدست آورد.

 

سال گذشته وي قرارداد پوشاك و كفش ورزشي خود را با شركت چيني آنتا امضا كرد.

 

9- پائولا كريمر، گلف، 24 سال، 5.2 ميليون دلار

 

وي نيمه نخست 2010 را به دليل مصدوميت انگشست شست خود از دست داد، اما در ادامه توانست در مسابقات اوپن آمريكا قهرمان شود.

 

جايزه 7.7 ميليون دلاري كه وي توانست كسب كند از نظر ارزش رتبه 12 را در ميان كل جوايز تاريخ ورزش دارد.

 

10- لورنا اوچوآ، گلف، 28 سال، 5 ميليون دلار

 

وي با اعلام خبر بازنشستگي خود از مسابقات حرفه‌اي در آوريل امسال جهان گلف را حيرت زده كرد.

 

اين در شرايطي است كه وي توانست در مسابقات معتبر تور LPGA رتبه نخست را بدست آورد.

 

وي البته به حضور در ورزش گلف ادامه خواهد داد و قصد دارد ميزباني مسابقات سالانه‌اي را در گوادالاخاراي مكزيك بر عهده بگيرد.

منبع:ایسنا

امید بازدید : 257 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


بیوگرافی پژمان منتظری

 

 

بیولوژی پژمان منتظری

 

پژمان منتظری هستم،متولد 17/10/1362 در اهواز.البته در شناسنامه ام نوشته شده 15/6/1362.بهاین خاطر که خانواده ام قصد داشتند تا یک سال زودتر مرا به مدرسه بفرستند.اصالتا بختیاری هستم.محله ما در اهواز نیز زندان کارون نام داشت.واقع در کوی پلیس و نزدیک به محل زندگی سهراب بختیاری زاده.مجردم.3 برادر و یک خواهر دارم.فرزند چهارم هستم.دیپلمه تجربی.فوتبال برای من از سال های 76 - 77 آغاز شد.اولین تیمم جوانان پرسپولیس اهواز بود.بعد به تیم شهاب نقل مکان کردم.در ادامه سر از شاهین و دیهیم اهواز سر در آوردم و پس از آن پیراهن امیدهای فولاد را پوشیدم.به دنبال 3 سال حضور در فولاد با قراردادی 2 ساله به استقلال تهران آمده ام.در سطح تیم ملی تجربه بازی در مسابقات غرب آسیا و مسابقات آسیایی دوحه را دارم.به غیر از این به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده ام.

 

چند سال است فوتبال بازی می کنید؟اولین باشگاه و اولین مربی شما؟؟؟

 

حدودا 8-9 سال است در باشگاه ها بازی می کنم.اولین باشگاهم پرسپولیس و اولین مربی ام آقای کاتبی بودند.

 

می گفتند در راه پرسپولیس و سپاهان بودی که راهت را کج کردی و استقلالی شدی.قضیه چی بود؟

 

بازیکنی که آزاد باشه از همه تیم ها پیشنهاد داره.من یک بازیکن آزاد بودم و به جز پرسپولیس و سپاهان از تیم های دیگه هم پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم به استقلال بیام تا پله های ترقی رو یکی یکی طی کنم.هدفم من از اومدن به استقلال رسیدن به پیراهن تیم ملی است.استقلال تیم بزرگی است و بزرگان زیادی را در مکتب خود جای داده است.دوست دارم روزی لقب پیشکسوت استقلال را با افتخار یدک بکشم.

 

از آمدنت به استقلال چه احساسی داری؟

 

قبل از اینکه تیمم رو انتخاب کنم خیلی استرس داشتم که نکنه یه وقت اشتباهی کنم و با یک تصمیم اشتباه و غلط پای تو مسیر اشتباهی بذارم.ولی وقتی از استقلال پیشنهاد داشتم با خیلی ها مشورت کردم و خیلی فکر کردم و دیدم که استقلال بهترین تیمی است که به من پیشنهاد داده.

 

بیولوژی پژمان منتظری

 

در اولین جلسه تمرین با شما چطور برخورد شد؟

 

اولین جلسه تمرین من بعد از قراردادم بود.بچه ها در حال تمرین بودند که من وارد زمین شدم.همه منو با روی باز پذیرفتند و جو خوبی حاکم بود.

 

نظرت در مورد کادر فنی استقلال چیه؟آیا چیزهای تازه در استقلال آموخته اید؟؟؟

 

در کادر فنی استقلال چهره های بزرگ و با تجربه زیادی وجود دارد.چهره هایی که شناخته شده اند. ما می تونیم امسال سال خوبی داشته باشیم.من در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و امیدوارم این روال همین طور ادامه داشته باشه.

 

برخورد هواداران استقلال با شما چطور بوده؟

 

خدا را شکر خیلی خوب بوده اند.انشاا... بتونم جواب خوبی هاشون رو بدم.

 

اما....

 

رک بودن رو دوست دارد.

 

اوقات فراغت بیشتر با دوستان‌اش باشگاه بیلیارد و استخر می‌ره.

 

میونش با موبایل خوبه چون عقیده داره یکی از وسایل مورد نیازش است.

 

کم و بیش اهل اس ام اس هستش.

 

اهل مد نیست ولی دوست داره همیشه شیک پوش باشه.

 

خوشبختی را در سلامتی به همراه یه زندگی شیرین می‌داند.

 

به هر حال فکر میکنید آدم خوشبختی هستش

 

از نگاه او تعصب یعنی وفاداری به چیزی که دوست داری.

 

مزه عشق رو هنوز نچشیده.

 

خدا را تلفیقی از همه رنگ‌ها می‌داند.

 

اصلاً دوست ندارد برای خودش حاشیه درست کنه.

 

از چهره‌اش راضیه.

 

به خاطر پیشرفت به استقلال آمده است.

 

الگوی ورزشی‌اش بختیاری زاده و ریو فردینان.

 

خواننده مورد علاقه‌اش رضا صادقی.

 

زیاد اهل سینما نیست اما ازبازی مهناز افشار،امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا خوشش می‌یاد.

 

زمانی که در رده های سنی امید بازی می‌کرد مهاجم بوده.

 

به شماره 33 علاقه وافری داره.

منبع:ghahraman.blogfa.com



تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت سرورانی که به ما سر زدند این وبلاگ در راستای کمک به هم میهنان گل خودم ساخته شده و و همینطور از اسم این سایت پیداست در خواست های محترم شما را میخواهد موضوع و یا هر مطلبی که میخواهید میتوانید به ما بگوید تا برای خود شما و یا در دید عموم قرار دهیم همینطور خواهشمندیم که در این سایت عضو شوید که ما را در برابر سایت های دیگر محبوب کنید تا مطالب مفیدتری را برایتان ارسال کنیم درخواست های محترم خود را حتما به ما بگویید خیلی خیلی ممنون مدیر سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • افزایش بازدید پاپ اپ
  • ویکی دانلود ها
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • دانلود برای همه!
  • مجله ایران من
  • گشت و گذار در وب
  • ناب بلاگ
  • {::با لبخند وارد شوید::}
  • جوک بانک
  • بروزترین مرجه دانلود نرم افزار و بازی
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • ๑۩۞۩๑اتاق خلوت دختران๑۩۞۩๑
  • ترفند های کامپیوتر & اخبار تازه دنیای تکنولوژی & هک و هزاران مطلب مختلف ...
  • آبی فان
  • فوق العاده ترین ببین
  • @**خنده بازار (باحال و خفن)**@
  • فروشگاه اینترنتی شایاشاپ
  • عنوان ضد بارسا | antibarca
  • ديدارها
  • زر پاتوق
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • عكس های بسيار زيبا
  • سرگرمی و چت و آموزش هک وامنیت
  • (معتبرترين فروشگاه اينترنتي در ايران - صبح خريد)
  • بزرگترین وبسایت برنامه نویسی ، طراحی سایت و سورس کد
  • پادشاه دانلود
  • سال سیمو
  • همه چی دانلود
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • جديد ترين و برترين مطالب روز
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ما در نظر داريم محتواي اين سايت رو كاملا عوض كنيم شما محتواي جديد را انتخاب كنيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 643
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 23,925
  • بازدید کلی : 342,735
  • کدهای اختصاصی

    پیچک