loading...
توبگو
آخرین ارسال های انجمن
امید بازدید : 209 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


هشت نوع فعالیت برای یک شکم صاف

 

ورزش برای داشتن شکمی صاف,تمرین های ورزشی برای لاغر شدن,راههای لاغر شدن

هشت نوع فعالیت برای یک شکم صاف
فکر می‌کنید وقتی حرف از داشتن شکمی صاف به میان می‌آید، ضرب المثل " نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود" درست است؟ نه دقیقاً. روش‌های گوناگونی وجود دارد که بدون ساعت‌ها ورزش بر روی زیر‌انداز در خانه یا باشگاه ،بتوانید ماهیچه‌هایتان را  خوش‌اندام و  وزن خود را کم نمایید.

با استفاده از این نکات می‌توانید حین رفتن به سر کار، در محل کار و وقتی در خانه استراحت می‌کنید، شکم خود را صاف‌تر کنید.

امید بازدید : 208 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

اشتباهاتی در ورزش پرورش اندام

پرورش اندام,ورزش پرورش اندام,نوع تغذیه در ورزش پرورش اندام

اشتباهاتی در ورزش پرورش اندام
 نکاتی درباره تمرین های قدرتی وجود دارد که لازم است شما بدانید.
 اشتباه اول: ثابت نگهداشتن برنامه ورزشی
در حقیقت، اگر شما یک برنامه ورزشی را بارها و بارها انجام بدهید، ماهیچه های شما به سادگی با آن خو می گیرند(خود را با آن حرکت ها تطبیق می دهند)، در این صورت پیشرفت شما کند خواهد شد زیرا در هر بار تمرین فقط تعدادمحدود و مشخصی از رشته های ماهیچه ای شما تحریک شده و فعالیت می کنند.
در صورتی که اگر شما عضلات خود را متناوبا تحت حرکات و فعالیتهای با زوایای مختلف قرار بدهید، شمار بسیار زیادتری از رشته های عضلانی شما به فعالیت واداشته شده و نتیجه بسیار بهتری از نظر تناسب و قدرت به دست خواهید آورد.
رفع اشتباه:
برای هر گروه از عضلات، ۲ یا ۳ تمرین اضافی دیگر یاد بگیرید، این حرکات اضافی در زوایای مختلف و با وسایل متفاوت انجام بشوند.
(اگر برای یاد گرفتن دستور این حرکات ، دسترسی به مربی ندارید ، کتابها و فیلم های آموزشی زیادی در این مورد وجود دارند.) به عنوان مثال، اگر شما به طور معمول عادت دارید که حرکت پرس سینه دمبل را روی یک نیمکت افقی انجام بدهید، این حرکت را روی سطح شیب دار هم امتحان کنید. اگر معمولا از ماشین پرس سینه استفاده می کنید، پرس سینه دمبل یا پرس نیمکت با یک هالتر را هم امتحان کنید.
فهرست حرکت های خود را گسترش بدهید به طوری که قادر باشید کل حرکتهای خود را هر ۶ تا ۸ هفته عوض کنید.
 دومین اشتباه: انجام حرکات به صورت پشت سر هم و خیلی سریع
حقیقت این است که اگر تمرکز شما فقط بر روی انجام سریع تعداد حرکت مشخص شده برای تقویت عضلات باشد، شما به جای قدرت ماهیچه ها در واقع از اندازه حرکت(مومنتوم) ایجاد شده در حرکت قبلی برای انجام حرکت بعدی استفاده می کنید.
در نتیجه، شما برای پرورش عضله، تحرک یکسانی را به کار نبرده و کالری زیادی را نخواهید سوزاند. همچنین انجام زیاده از حد سریع حرکات ورزشی سبب می شود که بیشتر در معرض آسیب هایی مانند پارگی عضله و رباط قرار بگیرید.
رفع اشتباه:
برای انجام هربار حرکت ۶ ثانیه زمان بگذارید: ۲ ثانیه برای بالابردن وزنه و ۴ ثانیه برای پایین آوردن آن. ( ازآنجا که در هنگام پایین آوردن وزنه، نیروی جاذبه به شما کمک می کند بنابراین برای تقویت بیشتر باید در این فاز سرعت را کمتر کنید.) متخصصین ما توافق دارند که آهسته کردن حرکت مهمترین و تنها تغییر مهمی است که شما می توانید برای دستیابی به نتایج بهتر از تمرینات قدرتی خود بدهید.
سومین اشتباه: ورزش سخت و خیلی زیاد.
در واقع اگر بین تمرینهای قدرتی و ورزشهای بهبود کار قلب و عرق به اندازه کافی استراحت نکنید، پیشرفت شما متوقف خواهد شد و حتی ممکن است قسمتی از تناسب اندام به دست آمده را از دست بدهید. همچنین احتمال دارد شما کاملا از ورزش زده بشوید.
رفع اشتباه:
برای تازه و شاداب نگهداشتن عضلات و ماهیچه ها و همچنین ادامه سطح انگیزشی خود، تمرینات جایگزین کوتاهتر و آسانتر(مثلا ۲۰ دقیقه) را جایگزین تمرینات سخت تر و طولانی تر( ۴۰ تا ۶۰ دقیقه) کنید. بیشتر از دوبار در هفته، با نهایت توان ورزش نکنید.
-این نکته در ذهنتان باشد که هرچه شدیدتر ورزش کنید، بدن شما زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارد.
-یک ایده خوب این است که دو روز ورزش سخت داشته باشید و یک روز در هفته اصلا ورزش نکنید.
-در زمینه تقویت عضله، بین جلسات کار بر روی یک دسته از ماهیچه هایتان حداقل ۱ روز فاصله بیندازید.

منبع:Asemoni.com

امید بازدید : 183 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

روش از بین بردن چربی های زیر بغل و کمر

 

تناسب اندام,زيبايي اندام,از بین بردن چربی های زیر بغل

روش از بین بردن چربی های زیر بغل و کمر
شاید جذاب باشد که برآمدگی های در جلوی سینه خود داشته باشیم. اما متاسفانه زمانی که این برآمدگی به زیر بغل و پشت کمر هم کشیده می شود اصلاً زیبا نیست و مطمئناً همانطور که می دانید "سانس لیپو" (همان چربی آزار دهنده پشت و زیر بغل) بدون تلاش درست و حسابی از بین نخواهد رفت. اگر بخواهید فقط تمرین های مربوط به آن نقاط را نیز انجام دهید، باز هم زیاد نمی توانید مطمئن باشید، چرا که چربی های این قسمت مانند سایر چربی ها زمانی از بین می روند که شما مصرف میزان کالری روزانه خود را کاهش دهید...
خوشبختانه ما سه روش جدید کشف کرده ایم که می توان با اتکا به آن ها تقلب کرده و آن چربی ها را از بین ببرید. این ورزش ها به طور کلی باعث ناپدید شدن چربی نمی شوند، اما می توانید حالت ماهیچه ای به آنها بدهند. با انجام این حرکات بدن شما شکل "V" به خود می گیرد و باسن و کمر باریک تر به نظر می رسند. ( در دهه ۸۰ معمولاً این کار را توسط اپلهای شانه ای انجام می دادند! خوب آن ها هم چنین روشی برای تقلب کشف کرده بودند!). اگر پشت شما عضلات ورزیده تری داشته باشد، ژست های بهتری می توانید بگیرید. مادرتان درست می گوید: زمانی که راست بایستید وزنتان تا ۵ کیلو کمتر نشان می دهد.

 

امید بازدید : 158 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

تناسب اندام با شنا

تناسب اندام,شنا,آمادگی جسمانی,ورزش

تناسب اندام با شنا
برخی نیز می ‌خواهند با شنا کردن به تناسب اندام برسند، اما نمی‌ دانند چگونه؟.بسیار خوب، ما برای شما، هم یک راهنمای انتخاب هدف و هم یک نسخه ورزشی نمونه تهیه کرده‌ایم.گفتگوی ما را با دکتر فرشاد غزالیان، فیزیولوژیست ورزشی و عضو هیات علمی ‌دانشگاه علوم تحقیقات و مدرس فدراسیون پزشکی- ورزشی بخوانید.

 

 

امید بازدید : 281 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

غذاهای عضله آور برای مردان(1)

غذاهای عضله آور, روشهای بزرگ کردن عضله

غذاهای عضله آور برای مردان

بسیاری از افراد با وجود ورزش های مستمری که انجام می دهند باز هم ماهیچه هایشان به عضله تبدیل نمی شود زیرا عادات تغذیه ای صحیحی ندارند.

بیش از یک سال بود که من در مورد عادات خوردن و پخت غذای خودم در ستون غذای عضله مطلب می نوشتم.همیشه سوالاتی در مورد ورزش از من می کردند.اکنون سوالاتی از قبیل " آیا تقلب هم می کنی ( ناخنک می زنی ) یا اینکه همیشه غذاهای سالم می خوری ؟ " از من می پرسند.خوب البته که تقلب هم کرده ام.اگر تا به حال غذای بد نخورده بودم چطور می دانستم که چه نوع غذا خوردنی خوب است ؟ البته من با خوردن غذاهای سالم شروع کرده ام و بزرگ شده ام .ما هیچ وقت کلوچه در خانه نداشتیم .هیچ گاه تنقلاتی مانند چیپس یا غذاهای نشاسته ای شیرین نمی خوردیم و نوشابه هرگز از درخانه ی ما وارد نمی شد.پدر و مادر من هزاران غذای سالم را در زندگی به من معرفی کردند و من اکنون همان کار را دارم برای بچه های خودم انجام می دهم

امید بازدید : 203 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

7 باور غلط درمورد تناسب اندام

 

 

باورهای غلط رایج بسیاری در مورد ورزش و تناسب اندام وجود دارند که افراد بسیاری این باورهای.  غلط را صحیح می پندارند، لذا برای همگان بسیار مفید است که این باورهای غلط رایج را به خوبی بشناسند.

 

امید بازدید : 284 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)


صاف كردن شكم پس از زایمان

 

 

صاف كردن شكم پس از زایمان,زیبایی اندام پس اززایمان

 

تمرینات زیر ماهیچه های شكمی، اصلی بدن و ستون فقرات را تقویت كرده و باعث می شود تا شكم صاف و تختی داشته باشید. با درگیر شدن ماهیچه های شكمی و اصلی بدن، وضعیت ایستادن شما بهبود یافته و بسیاری از دردهای شما كاهش می یابد. با یك حركت شروع كنید و به تدریج حركات بعدی را به برنامه خود اضافه كنید تا بتوانید تمرینات را بطور كامل انجام دهید. در پایان و هنگامی كه تسلط كافی برای انجام این حركات را بدست آورید هر حركت را 15 مرتبه تكرار كنید.

 

امید بازدید : 207 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

تمرینات مناسب برای تقویت عضلات شکم

 

 

 

تمرینات مناسب برای تقویت عضلات شکم

 

در مرحله اول تمرینات هر تمرین ابتدا با تکرار حداقل و در هفته های بعدی با حداکثرتکرارانجام می گیرد.در هفته های اول از بین تمرینات هر ممرهله می توان چند تمرین را انتخاب کرد و متناسب با پیشرفت خود تعداد تمرینات را افزایش داد و پس از اینکه تمام تمرینات مرحله اول با حداکثر تکرار انجام شد می توان تمری نات مرحله دوم را اغاز کرد مجدداهمان نکات ذکر شده را برای تمرینات مورد نظر رعایت نمودتا به مرحله حرکات پیشرفته رسید. شایان ذکر است استراحت بین تمرینات باید حداقل۱۵ثانبه و حداکثر ۴۵ثانیه در نظر گرفته شود بدیهی است پس ازاجرای حرکات پیشرفته می توان این تمرینات را با تکرار های بیشتری انجام داد.

 

امید بازدید : 207 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)
 خوراکی مفید برای ورزشکاران

 

 

 خوراکی مفید برای ورزشکاران

 

اسفناج و چغندر قدرت عضلات را افزایش می‌دهند

 

مصرف سبزیجاتی که سرشار از نیترات هستند از قبیل اسفناج یا چغندر برای عضلات و همچنین برای سلامت عمومی بدن مفید است.


اسفناج قدرت عضلات را افزایش می دهد

 

اسفناج و یا دقیق‌تر بگوییم نیترات موجود در آن قدرت عضلات را افزایش می‌دهد.

 

امید بازدید : 190 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

10 توصيه براي خريد تردميل و دوچرخه ورزشي

 

 

تردميل و دوچرخه ورزشي

 

براي آدم هاي گرفتار و براي آن هايي که به هر دليل موجه يا ناموجهي دلشان نمي خواهد اول صبح يا آخر شب توي پارک ها بدوند يا پياده روي کنند، تردميل يک نعمت است; البته مشروط بر اين که به فکر سلامت خودشان و احيانا به فکر کاهش وزن و تناسب اندام خودشان باشند. مشروط بر همين شرط مذکور، دوچرخه ورزشي هم مي شود يک نعمت مدرن، که هم از کارآيي هاي تردميل برخوردار است، هم جمع وجورتر است و جاي کمتري را در منزل اشغال مي کند. اگر مي خواهيد با اولين پولي که دستتان آمد، يک تردميل يا يک دوچرخه ورزشي براي خودتان يا يکي از اعضاي خانواده تان بخريد، توصيه مي کنيم اين مطلب را بخوانيد بعد تردميل يا دوچرخه ورزشي بخريد.

 

آشنايي با تردميل

 

تردميل يک وسيله ورزشي است که اين روزها مي توانيد در بيشتر باشگاه هاي ورزشي، آن را در کنار ساير انواع دستگاه هاي ورزشي ببينيد. تردميل يک تسمه دارد که چرخش آن باعث به حرکت درآمدن صفحه اين دستگاه مي شود. به اين ترتيب، شما مي توانيد روي آن راه برويد يا حتي بدويد. تردميل ممکن است موتور داشته يا نداشته باشند. اگر نوع بدون موتور را انتخاب کرده باشيد، در واقع، نيروي وزن و فشار پاهاي شما است که باعث به حرکت درآوردن صفحه تردميل مي شود. اين نوع تردميل، دستگاهي سبک است و اگر هزينه مختصري براي خريد اين دستگاه در نظر گرفته باشيد، مي توانيد همين نوع را براي ورزش در منزل خودتان انتخاب کنيد. اما نوع موتوردار تردميل، تکنولوژي پيشرفته تري دارد و موتوري که در آن کار گذاشته شده است به کمک عضلات شما مي آيد و به اين ترتيب، شرايط گوناگوني براي دويدن يا راه رفتن براي شما به وجود مي آورد. در اين دستگاه، موتور تردميل است که باعث چرخش تسمه و حرکت صفحه تردميل مي شود. شما مي توانيد سرعت آن را به صورت شيب دار تنظيم کنيد و حالتي را به وجود آوريد مثل اين که داريد در يک مسير سربالايي راه مي رويد يا مي دويد. اين تردميل ها معمولا يک مانيتور کامپيوتري دارند که با سيم هاي مخصوصي به بدن وصل مي شوند و مي توانند ضربان قلب را نشان دهند تا ورزشکار متوجه شود که آيا شدت حرکت هايش روي تردميل کافي است و موجب کاهش وزنش مي شود يا نه. اگر به صفحه مانيتور اين تردميل ها نگاه کنيد، برنامه هاي از پيش تعيين شده اي را خواهيد يافت که به کمک آن ها مي توانيد الگوي راه رفتن يا دويدن خودتان را روي تردميل تنظيم کنيد.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت سرورانی که به ما سر زدند این وبلاگ در راستای کمک به هم میهنان گل خودم ساخته شده و و همینطور از اسم این سایت پیداست در خواست های محترم شما را میخواهد موضوع و یا هر مطلبی که میخواهید میتوانید به ما بگوید تا برای خود شما و یا در دید عموم قرار دهیم همینطور خواهشمندیم که در این سایت عضو شوید که ما را در برابر سایت های دیگر محبوب کنید تا مطالب مفیدتری را برایتان ارسال کنیم درخواست های محترم خود را حتما به ما بگویید خیلی خیلی ممنون مدیر سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • افزایش بازدید پاپ اپ
  • ویکی دانلود ها
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • دانلود برای همه!
  • مجله ایران من
  • گشت و گذار در وب
  • ناب بلاگ
  • {::با لبخند وارد شوید::}
  • جوک بانک
  • بروزترین مرجه دانلود نرم افزار و بازی
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • ๑۩۞۩๑اتاق خلوت دختران๑۩۞۩๑
  • ترفند های کامپیوتر & اخبار تازه دنیای تکنولوژی & هک و هزاران مطلب مختلف ...
  • آبی فان
  • فوق العاده ترین ببین
  • @**خنده بازار (باحال و خفن)**@
  • فروشگاه اینترنتی شایاشاپ
  • عنوان ضد بارسا | antibarca
  • ديدارها
  • زر پاتوق
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • عكس های بسيار زيبا
  • سرگرمی و چت و آموزش هک وامنیت
  • (معتبرترين فروشگاه اينترنتي در ايران - صبح خريد)
  • بزرگترین وبسایت برنامه نویسی ، طراحی سایت و سورس کد
  • پادشاه دانلود
  • سال سیمو
  • همه چی دانلود
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • جديد ترين و برترين مطالب روز
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ما در نظر داريم محتواي اين سايت رو كاملا عوض كنيم شما محتواي جديد را انتخاب كنيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 643
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 1,713
  • بازدید سال : 23,882
  • بازدید کلی : 342,692
  • کدهای اختصاصی

    پیچک