loading...
توبگو
آخرین ارسال های انجمن
امید بازدید : 827 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

لپ‌تاپ‌هاي سال 2018 چگونه است؟

 

لپ‌ تاپ‌, تبلت‌, ويندوز 8

همان‌طور كه مي‌دانيم پس از سال‌ها، لپ‌تاپ‌ها هيچ تغييري نكرده است؛ اما اكنون بازارشان از طرف تلفن‌ها و تبلت‌ها تهديد مي‌شود. نسل جديد دستگاه‌هاي قابل‌حمل صفحه لمسي نياز خود را به رايانه‌هاي شخصي براي استفاده از ترك پد و صفحه‌كليد رفع نكرده‌ و اين موضوع موجب شده‌ تا مردم دوباره به اين موضوع بينديشند كه آيا نياز به يك نوت‌بوك در خانه‌شان دارند يا نه؟

در پاسخ به اين سوال، توليدكنندگان رايانه‌هاي شخصي در حال حاضر لپ‌تاپ‌ها را به عصر جديدي راهنمايي مي‌كنند؛ عصر لپ‌تاپ‌هاي لمسي و اين كار را با كمك تغييرات اساسي سيستم‌عامل قوي ويندوز 8 انجام مي‌دهند. در طول چند سال آينده، مسير ورود به اين عصر پر از دست‌انداز خواهد بود، به طوري كه سازندگان رايانه‌هاي شخصي با معرفي طراحي‌هاي تركيبي سعي در ايجاد تنوع در لپ‌تاپ‌ها دارند، طراحي‌هايي مانند صفحات لمسي چرخان و صفحه نمايش جدا شدني يا همان لپ‌تاپ ـ تبلت‌هاي تركيبي.

امید بازدید : 222 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

اولین اسمارتفونهای رنگی اچ تی سی با ویندوز هشت

 

روابط تنگاتنگ اچ تی سی با مایکروسافت باعث عرضه دو اسمارتفون رنگارنگ با ویندوز هشت از سوی اچ تی سی شده است.

گوشی موبایل, سیستم عامل, اچ تی سی

 استیو بالمر - مدیر اجرایی مایکروسافت- و پیتر چو – مدیر اجرایی اچ تی سی – در نیویورک دو اسمارتفون رنگی و جدید مجهز به ویندوز هشت را معرفی کردند.

 

 

امید بازدید : 187 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

نوکیا از دیروز تا فردا

 

موبایل, گوشی‌های موبایل, گوشی‌های هوشمند

شرکت نوکیا - شرکت بزرگ نوکیا که سال‌های زیادی عنوان پر فروش‌ترین و برترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های موبایل را در بازارهای جهانی در اختیار داشت، در سال‌های اخیر روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته است. این شرکت با انتقادات زیادی درباره عدم همراهی با تحولات تکنولوژی در دنیای گوشی‌های موبایل و هماهنگ نشدن با روند رشد بازار و سلیقه کاربران، روبه‌رو است.

البته این انتقادات در بسیاری از موارد درست هم از آب درآمده‌اند و رشد منفی درآمد و میزان فروش نوکیا در ماه‌های اخیر گواه خوبی برای اثبات این انتقادات هستند. این در حالی است که «استفان الوپ» مدیرعامل این شرکت به استفاده از سیستم‌عامل ویندوز موبایل شرکت مایکروسافت روی آورده است تا بازار موبایل‌های هوشمند را هم از دست نداده و کاربران را راضی نگه دارند.
با این همه اما مدیران نوکیا هنوز امیدوارند بتوانند این شرکت را به روزهای خوب گذشته بازگردانند و به همین دلیل سعی دارند با معرفی محصولات جدید و متنوع و البته نزدیک به سلیقه بازار و مشتریان، سهم از دست رفته خودشان از بازار پر رونق و داغ گوشی‌های موبایل را دوباره به‌دست بیاورند. در همین راستا این شرکت روز چهارشنبه گذشته نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند لومیای خودش را در کنفرانسی در شهر نیویورک معرفی و رونمایی کرد. این مراسم با تمرکز بر معرفی اولین گوشی‌های موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 8 این شرکت برگزار شد. در واقع ویندوزفون 8 تنها یک ارتقای نرم‌افزاری ساده نبوده و مستلزم استفاده از سخت‌افزارهای پیشرفته و بهتری از مدل‌های قبلی است. به این ترتیب گوشی‌های موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 8 مجهز به نمایشگرهایی با وضوح تصویر بالاتر بوده، از اسلات‌های کارت حافظه microSD بیشتر بهره می‌برند و البته مجهز به تکنولوژی NFC برای پرداخت‌های موبایلی هستند.
با این همه اما این روزها بسیاری از خریداران گوشی‌های موبایل نوکیا به سابقه حضور این شرکت در بازار جهانی موبایل تکیه می‌کنند؛ سابقه‌ای که با معرفی اولین گوشی این شرکت به نام Mobira Talkman در سال 1984 به بازار شکل گرفت. این گوشی بیش از 5 کیلوگرم وزن داشت و با این حال در دسته گوشی‌های موبایل قابل حمل قرار می‌گرفت.

 

 

امید بازدید : 295 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

چه لپ تاپی برای خرید مناسب است؟

 

لپ تاپ,لپ تاپ سامسونگ,لپ تاپ سونی

خرید لوازم رایانه یی به خصوص رایانه های قابل حمل به موازات توسعه تکنولوژی بیشتر شده است، اما بسیاری از افراد شاخص های یک خرید خوب را نمی دانند که در نهایت منجر به پشیمانی آنها می شود.

به گزارش خبرنگار IT و رسانه شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) رشد تکنولوژی در تمامی ابعاد جوامع عصر حاضر، تمایل افراد را به بهره برداری از ابزارهای تکنولوژی در جهت زندگی راحت تر و با آسایش بیشتر، ارتقا داده است.

رایانه های شخصی و میز کارهای دیجیتالی قابل حمل که از ارکان اصلی چنین جامعه ای است تا چند سال گذشته به عنوان کالای لوکس به آنها نگاه می شد و به قولی تنها می توانستیم در سبد کالای اقشار مرفه جامعه آن را بیابیم؛ اما پیشرفت ظرف چند سال کار را به جایی رسانیده که برخی کشورها درصدد تولید رایانه های قابل حمل و سبک تر از رایانه های کنونی هستند تا دانش آموزان نیز بتوانند به راحتی آنها را حمل کنند تا به این واسطه علاوه بر صرفه جویی های اقتصادی که از قبل حذف لوازم التحریر ایجاد می شود، آموزش های حرفه یی و مورد نیاز آینده نیز از همان کودکی به فرزندان ارائه شود تا راه پیشرفت را با سرعتی بیشتر طی کنند.

امید بازدید : 300 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

موبايل‌هاي ناشناس

 

سامسونگ, گوشی موبایل, گوشی جدید

 

چنانچه بخواهيد در كمترين زمان ممكن اسامي شركت‌‌هاي سازنده گوشي‌هاي تلفن همراه را بيان كنيد، كدام يك از آنها را خواهيد گفت؟ احتمالاً اسامي مانند سامسونگ، اپل، نوكيا، ال.جي، اچ.تي.سي، سوني و موتورولا اولين برند‌هايي است كه به ذهن‌تان مي‌آيد.

البته سازندگان موبايل در دنيا تنها به اين برند‌ها محدود نيست، بلكه كمپاني‌هاي فراواني هستند كه حتي ممكن است شما يك‌بار هم نام آنها به گوش‌تان نرسيده باشد. بهترين راه براي پاسخ به اين سوال كه آيا اين كمپاني‌ها را مي‌شناسيد يا نه خواندن اين مقاله است، پس بد نيست نگاهي به اسامي اين شركت‌ها بيندازيد تا بدانيد كدام يك برايتان آشناست!

1ـ Geeksphone
كمپاني با نام Geeksphone كه سازنده گوشي تلفن همراه در اسپانياست، اولين بار سال 2009 محصول خود را به بازار عرضه كرد. از آن زمان تا به حال گوشي‌‌هايي با نام‌هاي Geeksphone GP1 و Geeksphone ZERO را كه هر دو سيستم‌عامل اندرويد دارند، طراحي كرده است. البته توليد گوشي‌هاي GP1 متوقف شده، به همين دليل اين شركت تنها موبايل‌هاي نسل جديدتر ZERO را توليد مي‌كند. تفاوت اين كمپاني با ديگر سازندگان، در باز گذاشتن دست كاربران براي انتخاب سخت‌افزار مورد نظر خودشان است. اين به معناي آن است كه كاربر پيش از خريد گوشي مورد نظرش تعيين مي‌كند كه مي‌خواهد موبايلش چه GSM‌ها يا سخت‌افزار‌هايي داشته باشد. سپس كمپاني طبق سفارش كاربرانش محصولات خود را ساخته و به كاربر تحويل مي‌دهد

امید بازدید : 263 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)


تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت

 

تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت

 

امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شناسایی گوشی های اصلی وشما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!

 

بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و... .
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد.
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید

و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

 

سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
Phone number analysis
IMSI number analysis
IMEI number analysis
SIM number analysis
ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis

منبع:tarfandstan.com

امید بازدید : 229 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)


معرفی گوشی Xperia Arc S سونی اریکسون

 

معرفی گوشی Xperia Arc S سونی اریکسون

 

گوشی Xperia Arc S سونی اریکسون که در لیست جدیدترین های برند سونی اریکسون قرار دارد از ماه آگوست سال جاری میلادی روانه بازار تلفن همراه شده است.

ابعاد این گوشی مانند Xperia Arc اورجینال ، ۱۲۵ در ۶۳ در ۸٫۷ میلی متر و ۱۱۷ گرم وزن دارد.

این گوشی تماما پلاستیکی در رنگ های مختلف موجود است.

کلید قفل ، پاور و پورت MicroHDMI در بالای Xperia Arc S وجود دارند.

پورت microUSB در بالای گوشه راست قرار گرفته است که LED وضعیت بالای آن مشاهده می شود.

کلید باریک ولوم زیر آن وجود دارد. کلید دوربین نیز در طرف راست گوشی است. کلید دوربین بسیار کوچک است و نزدیک به لبه گوشی قرار دارد.

امید بازدید : 210 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

تبلت‌ها را كنار هم ببينيم

 

 

استیو جابز, رایانه لوحه‌ای, تبلت‌های شخصی, صفحه نمایشگر لمسی

 

استیو جابز سال 2010 با معرفی رایانه لوحه‌ای iPad به سال‌ها تفکر درباره نوآوری در این عرصه پایان داد. در حقیقت او به شروع دوره جدیدی در عرصه سخت‌افزار رایانه‌ای کمک کرد. اگرچه چند سالی بود که تبلت‌های شخصی عرضه شده بود، اما iPad اولین دستگاهی بود که توانست از این قابلیت در بازار مصرف بخوبی بهره ببرد. موفقیت اپل برای شرکت‌های دیگر و همچنین برای علاقه‌مندان فناوری که به دنبال جایگزینی برای پیشنهاد اپل بودند، سودمند بود.

اما، تبلت واقعا چیست؟ در ساده‌ترین تعریف مي‌توان گفت؛ تبلت یک دستگاه همراه محاسباتی است که از تلفن‌های هوشمند بزرگ‌تر است. البته تبلت، اندازه خاصی ندارد؛ برای مثال صفحه نمایش iPad مقداری کمتر از 10 اینچ است، اما تبلت‌های دیگر می‌توانند بزرگ‌تر یا کوچک تر باشند. به طور کلی، اگر یک دستگاه محاسباتی از یک صفحه نمایشگر لمسی استفاده کند و تلفن همراه نباشد، آن‌گاه یک تبلت است.

امید بازدید : 197 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)


تبلت‌هاي كاري و تبلت‌هاي دانش‌آموزي

 

تبلت, سيستم عامل اندرويد, تبلت‌هاي دانش‌آموزي

براي بسياري از كاربران تبلت جايگزين بسيار مناسبي براي PC است، در حالي كه ديگر كاربران از اين گجت‌هاي خارق‌العاده به عنوان ابزاري براي اتصال به اينترنت، چك‌كردن ايميل، اخبار، آهنگ‌هاي جديد، فيلم‌ها و علاوه بر اينها وسيله‌اي براي انجام كارهاي معمول توسط برنامه آفيس يا برنامه‌هاي ديگر است. در اين مقاله بهترين تبلت‌ها براي انجام كارهاي روزانه و كمك به دانش‌آموزان انتخاب شده و مورد بررسي قرار گرفته‌اند.

Apple iPad
در راس تمام تبلت‌هاي موجود در بازار محصولات كمپاني اپل قرار دارد، چرا كه اين تبلت‌ها علاوه بر مجهز‌بودن به سيستم عامل مافوق پيشرفته iOS و نوع نرم‌افزار‌هايي كه در آنها قرار داده شده، جزو برترين برنامه‌هايي است كه يك گجت همه‌فن حريف مي‌تواند به همراه داشته باشد.

البته نكات مثبت اين تبلت تنها در اين خصلت‌ها خلاصه نمي‌شود و شاخصه‌هاي بارز ديگري چون اتصال از طريق iCloud به ديگر تبلت‌هاي موجود در اينترنت به منظور اشتراك‌گذاري اطلاعات نيز دارد، علاوه بر اينها، اين گجت مجهز به سيستم كمك‌رساني سلولي است كه به دليل تمام نكات مثبت ذكر‌شده و ديگر نكات موجود كه در اينجا بررسي نشده، يكي از بهترين گزينه‌هايي است كه براي انجام كارها در خانه و محل كار مي‌توانيد انتخاب كنيد.
در ادامه بايد اضافه كنيم قيمت اين مدل از تبلت‌ها اندازه مشخصي ندارد، پس باتوجه به ظرفيت حافظه داخلي جهت ذخيره‌سازي و ديگر برنامه‌هاي جانبي نصب شده تعيين مي‌شود.

Samsung Galaxy Tab2
طراحي بسيار زيباي اين تبلت به همراه سيستم عامل اندرويد 4 از نوع ساندويچ بستني، گجت Tab2 10.1 را به عنوان يكي از بهترين تبلت‌هاي معمولي كه مي‌تواند براي انجام كارهاي روزانه مناسب باشد، معرفي كرده است. يكي از متداول‌ترين اين تبلت‌ها كه قيمت آن از ديگر محصولات كمتر است Tab2 10.1 نام دارد و از جمله امكانات اين گجت مي‌توان به 16 گيگابايت حافظه داخلي و امكان اتصال به شبكه‌هاي واي‌فاي اشاره كرد. هرچند به احتمال زياد اين تبلت نمي‌تواند جاي لپ‌تاپ را برايتان پر كند، ولي مي‌تواند به عنوان وسيله‌اي براي انجام برخي كارها در سفر به كار آيد.

پس چنانچه هدفتان از خريد تبلت تنها انجام بازي‌هاي رايانه‌اي و سرگرم شدن است، بهترين گزينه پيش روي شما گلكسي Tab2 7.0 مي‌تواند باشد. اين گجت خارق‌العاده داراي صفحه نمايش در اندازه هفت اينچ طراحي شده كه در مقايسه با ديگر تبلت‌هاي سامسونگ با اندازه صفحه نمايش ده اينچ كمي كوچك‌تر از حد معمول ساخته شده است. اين گجت بسيار كوچك تنها از طريق اتصالات واي‌فاي مي‌تواند به ديگر ابزار‌ها متصل شود و صفحه نمايش كوچك آن براي انجام بازي، چك‌كردن ايميل، خواندن كتاب و انجام جستجو‌هاي اينترنتي بسيار مناسب است. حافظه داخلي اين تبلت در دو اندازه 16 و 32 گيگابايتي طراحي شده است.

تبلت, سيستم عامل اندرويد, تبلت‌هاي دانش‌آموزي

Motorola Mobility Xyboard/Xoom2
تبلت‌هاي كمپاني موتورولا كه در كشورهايي با نام Xyboard10.1 و در نقاط ديگر با نام Xoom2 شناخته شده است، يكي از بهترين تبلت‌ها براي انجام كارهاي روزانه است. يكي از متفاوت‌ترين قابليت‌هاي اين تبلت‌ها امكان پرينت مطالب موجود بر صفحه نمايش است كه بندرت در گجت‌هاي اندرويدي به چشم مي‌خورد.

از ديگر شاخصه‌هاي مورد توجه اين تبلت‌ها مي‌توان به امنيت بسيار بالايي كه IT در آنها ايجاد كرده اشاره كرد كه اين تبلت را به يكي از امن‌ترين گجت‌ها براي انجام كارهاي مديريتي تبديل كرده است. همانند تبلت‌هاي گلكسي Tab كمپاني سامسونگ، حافظه داخلي اين تبلت نيز در اندازه 16 گيگابايت ساخته شده و تنها امكان اتصال به شبكه از طريق واي‌فاي را به همراه دارد. در حال حاضر اين تبلت داراي سيستم عامل اندرويد 3.2 يا همان Honeycomb است، در حالي كه كمپاني سازنده قول داده اين سيستم عامل را به روز كرده و به سيستم عامل Ice Cream Sandwich ارتقاءدهد.

تبلت, سيستم عامل اندرويد, تبلت‌هاي دانش‌آموزي

گوگل نكسوس 7
كميته سازنده تبلت‌هاي اندرويدي اوايل امسال اعلام كرد تبلت‌هاي Nexus7 جزو اولين گجت‌هايي است كه داراي سيستم عامل اندرويد 4.1 يا همان Jelly Bean خواهد بود. همچنين اين تبلت قابليت به همراه داشتن تمام برنامه‌هاي گوگل و ديگر سرويس‌هاي بسيار فوق‌العاده موجود در اينترنت را دارد؛ هر چند در زير اين لايه بسيار سرگرم‌كننده شما مي‌توانيد محيطي تمام اندرويدي را براي انجام كارهاي روزمره‌تان مشاهده كنيد.
Asus شركت سازنده اين تبلت است كه با همكاري كمپاني گوگل اين تبلت را طراحي كرده‌اند. اين تبلت، صفحه نمايش بسيار كوچك حدود هفت اينچ دارد و تنها حافظه جانبي آن داراي ظرفيت 16 گيگابايت است. علاوه بر اين، همانند ديگر تبلت‌ها مي‌تواند از طريق اتصالات واي‌فاي به ديگر ابزار‌ها متصل شود. چنانچه قصد مقايسه اين تبلت را با يكي از سخت‌ترين رقبا يعني آمازون كيندل داريد، مسلما نكسوس 7 به دليل قدرت بيشتر و ظرفيت ذخيره‌سازي بالاتر، برنده اين رقابت خواهد شد.

تبلت, سيستم عامل اندرويد, تبلت‌هاي دانش‌آموزي

Asus Transformer Prime TF201
خيلي از كاربران توانايي كار با صفحه كليد‌هاي لمسي را ندارند، به همين منظور شما مي‌توانيد صفحه كليد‌هاي ديگري را كه با كمك بلوتوث به تبلت‌تان متصل مي‌شوند، خريداري كرده و با كمك آنها كارهاي تايپي‌تان را انجام دهيد.

اين در حالي است كه Asus Transform يك قدم از ديگر رقباي خود پيشي گرفته و صفحه كليد مخصوص خود را كه به آساني به اين تبلت متصل مي‌شود، طراحي كرده، با وجود اين صفحه كليد اين تبلت به يك لپ تاپ بسيار سبك و ظريف تبديل شده است.
سيستم عامل نصب شده روي اين تبلت از نوع اندرويد 1/4يا همان Ice Cream Sandwich است؛ به همين دليل توانايي سازگاري با محيط‌هاي كاري را دارد. و در نهايت تنها راه اتصال اين تبلت به ديگر گجت‌ها از طريق امواج واي‌فاي است و حافظه جانبي آن نيز از نوع 32 گيگابايت طراحي شده است.

Sony Tablet S
تبلت‌هاي S كمپاني سوني صفحه نمايش 4/9 اينچ دارد كه در مقايسه با ديگر گجت‌ها كه داراي صفحه نمايش‌هاي 10.1 اينچ است، بسيار كوچك‌تر و ظريف‌تر ساخته شده است. سيستم عامل طراحي‌شده براي اين تبلت از نوع اندرويد 2/3 يا همان Honeycomb نصب شده كه به دليل امنيت بسيار كم اين سيستم نمي‌توان از آن براي انجام كارهاي بسيار مهم بازرگاني و استاندارد‌هاي مديريتي استفاده كرد. البته اين موضوع چندان اهميتي ندارد؛ زيرا هدف اوليه از ساخت اين تبلت كمك به انجام كارهاي مربوط به كاربران معمولي و دانش‌آموزان بوده است. علاوه بر اينها، اين گجت داراي بلندگو‌هاي نوع premium بوده و امكان اتصال به كتابخانه آنلاين كمپاني سوني را به همراه دارد.
منبع: infoworld.com

امید بازدید : 647 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

با کدهای مخفی موبایل آشنا شوید

 

موبایل, تلفن همراه, گوشی تلفن همراه

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند.
برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت سرورانی که به ما سر زدند این وبلاگ در راستای کمک به هم میهنان گل خودم ساخته شده و و همینطور از اسم این سایت پیداست در خواست های محترم شما را میخواهد موضوع و یا هر مطلبی که میخواهید میتوانید به ما بگوید تا برای خود شما و یا در دید عموم قرار دهیم همینطور خواهشمندیم که در این سایت عضو شوید که ما را در برابر سایت های دیگر محبوب کنید تا مطالب مفیدتری را برایتان ارسال کنیم درخواست های محترم خود را حتما به ما بگویید خیلی خیلی ممنون مدیر سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • افزایش بازدید پاپ اپ
  • ویکی دانلود ها
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • دانلود برای همه!
  • مجله ایران من
  • گشت و گذار در وب
  • ناب بلاگ
  • {::با لبخند وارد شوید::}
  • جوک بانک
  • بروزترین مرجه دانلود نرم افزار و بازی
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • ๑۩۞۩๑اتاق خلوت دختران๑۩۞۩๑
  • ترفند های کامپیوتر & اخبار تازه دنیای تکنولوژی & هک و هزاران مطلب مختلف ...
  • آبی فان
  • فوق العاده ترین ببین
  • @**خنده بازار (باحال و خفن)**@
  • فروشگاه اینترنتی شایاشاپ
  • عنوان ضد بارسا | antibarca
  • ديدارها
  • زر پاتوق
  • سافت فست |نرم افزار,مالتی مدیا,گرافیک,بازی
  • عكس های بسيار زيبا
  • سرگرمی و چت و آموزش هک وامنیت
  • (معتبرترين فروشگاه اينترنتي در ايران - صبح خريد)
  • بزرگترین وبسایت برنامه نویسی ، طراحی سایت و سورس کد
  • پادشاه دانلود
  • سال سیمو
  • همه چی دانلود
  • افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • جديد ترين و برترين مطالب روز
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    ما در نظر داريم محتواي اين سايت رو كاملا عوض كنيم شما محتواي جديد را انتخاب كنيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 643
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 1,671
  • بازدید سال : 23,840
  • بازدید کلی : 342,650
  • کدهای اختصاصی

    پیچک